رهاسازی۱۲۰ میلیون مترمکعب آب سد درودزن با هدف آبیاری اراضی
رهاسازی۱۲۰ میلیون مترمکعب آب سد درودزن با هدف آبیاری اراضی

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی تاکید کرد: فرماندارهای شهرستان های پایین دست مرودشت،زرقان و خرامه باید با نظارت و کنترل، زمینه دسترسی مناسب و عادلانه بهره برداران را فراهم کنند. دکترعنایت الله رحیمی این اقدام را در راستای تحقق شعارسال و براساس خواسته کشاورزان منطقه دانست و با یادآوری اینکه اراضی پایین دست […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی تاکید کرد: فرماندارهای شهرستان های پایین دست مرودشت،زرقان و خرامه باید با نظارت و کنترل، زمینه دسترسی مناسب و عادلانه بهره برداران را فراهم کنند.

دکترعنایت الله رحیمی این اقدام را در راستای تحقق شعارسال و براساس خواسته کشاورزان منطقه دانست و با یادآوری اینکه اراضی پایین دست سد درودزن شامل بخش‌هایی از زمین‌های کشاورزی شهرستان‌های مرودشت، شیراز و خرامه می‌شود، اجرایی شدن این دستور از امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت را مورد تاکید قرار داد.

استاندار فارس با یادآوری اینکه رهاسازی آب از سد درودزن امسال و پس از ده سال خشکسالی انجام خواهد شد، از کشاورزان استان خواست به سمت کاشت گیاهان کم آب‌بر و تغییر الگوی کشت حرکت کرده و بهره وری در آب را ارتقاء بخشند.

انتهای پیام/