۱۰۰۰ پاکبان شهرداری شیرازعلیه ویروس کروناواکسینه می‌شوند.
۱۰۰۰ پاکبان شهرداری شیرازعلیه ویروس کروناواکسینه می‌شوند.

به گزارش پگاه خبر؛از ۲۱ بهمن‌ماه و همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان فارس آغاز شده و امروز صبح برای نخستین بار پاکبانان شهرداری شیراز در فهرست واکسن قرار گرفتند. عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: واکسینه کردن هزار پاکبان در برنامه قرار گرفته که امروز صبح این امر […]

به گزارش پگاه خبر؛از ۲۱ بهمن‌ماه و همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان فارس آغاز شده و امروز صبح برای نخستین بار پاکبانان شهرداری شیراز در فهرست واکسن قرار گرفتند.

عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: واکسینه کردن هزار پاکبان در برنامه قرار گرفته که امروز صبح این امر برای ۵۰۰ نفر از این افراد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مابقی پاکبانان در روز بعد واکسن کرونا را دریافت می‌کنند گفت: این هزار پاکبان شهرداری شیراز براساس سن و بیماری زمینه‌ای اولویت‌بندی شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به پیشتازی استان فارس در امر واکسیناسیون افزود: با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماندهای عفونی، در جهت پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید۱۹ تزریق واکسن علیه کروناویروس برای گروه پرخطر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت.

بر این اساس از تاریخ ۲۱ بهمن ماه واکسیناسیون در استان فارس با اولویت کادر درمان آغاز شده و تاکنون علاوه بر کادر درمان بیماران خاص استان فارس نیز در شمار افراد واکسینه شده قرار گرفتند.

انجام واکسیناسیون بیماران مبتلا به سرطان ۱۸ تا ۶۰ ساله در تاریخ‌های دوم، پنجم، هفتم، هشتم، دهم و یازدهم فروردین در بیمارستان آنکولوژی امیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/