با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام‌جمعه ساری منصوب شد.
با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران و امام‌جمعه ساری منصوب شد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ محمّدباقر لائینی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کردند. به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّدباقر لائینی […]

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ محمّدباقر لائینی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کردند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری،‌ متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّدباقر لائینی دامت افاضاته

در پی استعفای جناب حجت‌الاسلام آقای طبرسی دامت افاضاته و با تشکر فراوان از زحمات و خدمات ایشان در سالهای متمادی، جنابعالی را که بحمدالله از سوابق روشن و صلاحیت لازم برخوردار می‌باشید به نمایندگی خود در استان مازندران و امامت جمعه‌ ساری منصوب می‌کنم.

استان مازندران در شمار برجسته‌ترین استانهای کشور از جنبه‌های مادی و معنوی است و مردم عزیز و مؤمن و انقلابی آن در آزمونهای متعدد در نظام جمهوری اسلامی مفتخر و سربلند ظاهر شده‌اند. جنابعالی با توجه به سابقه‌ حضور و خدمت در آن استان با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان پر انگیزه و وفادار آن آشنائید. لازم است این برجستگی‌ها تقویت و تثبیت و بزرگ داشته شود و در این راه از علمای دین و فرزانگان حوزه و دانشگاه یاری گرفته شود.

تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی‌گشاده و دست‌مهربان با همه‌ قشرهای مردم توصیه‌ مؤکد اینجانب است. توفیقات شما را از خداوند مسألت میکنم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۴ آبان ۱۳۹۸