اولین محموله تریاک در سال نو زیر بار سنگ آهن در نی ریز کشف شد.
اولین محموله تریاک در سال نو زیر بار سنگ آهن در نی ریز کشف شد.

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اولین روز از سال نو، ماموران پلیس “نی‌ریز” در بازرسی از یک کامیون حامل بار سنگ آهن، ۳۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند. سردار “رهام‌بخش حبیبی” بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر، ماموران انتظامی پلیس “نی‌ریز” حین گشت زنی در […]

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اولین روز از سال نو، ماموران پلیس “نی‌ریز” در بازرسی از یک کامیون حامل بار سنگ آهن، ۳۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاقیان مواد مخدر، ماموران انتظامی پلیس نی‌ریز حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون حامل بار سنگ آهن مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۳۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد

انتهای پیام/