اختصاص واکسن کووید ۱۹ برای بیماران خاص و صعب العلاج
اختصاص واکسن کووید ۱۹ برای بیماران خاص و صعب العلاج

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عبدالرسول همتی شنبه ۳۰ اسفند گفت: با توجه به اختصاص واکسن کووید ۱۹ برای بیماران خاص و صعب العلاج و با همت معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه تزریق این واکسن از ۲۹ اسفند سال۹۹ در بیمارستان بوعلی جهت بیماران دریافت کننده پیوند اعضا و در بیمارستان آنکولوژی امیر جهت بیماران […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر عبدالرسول همتی شنبه ۳۰ اسفند گفت: با توجه به اختصاص واکسن کووید ۱۹ برای بیماران خاص و صعب العلاج و با همت معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه تزریق این واکسن از ۲۹ اسفند سال۹۹ در بیمارستان بوعلی جهت بیماران دریافت کننده پیوند اعضا و در بیمارستان آنکولوژی امیر جهت بیماران مبتلا به سرطان آغاز شد.

معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز افزود: تیم های واکسیناتور مجرب مراکز بهداشت شهدای والفجر و شهدای انقلاب شیراز تزریق واکسن این عزیزان را به عهده دارند.

دکتر همتی گفت: بر اساس دستورالعمل کشوری، در مراحل بعد، واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ برای دیگر گروه های بیماران خاص همچون بیماران تالاسمی و هموفیلی، بیماران دیالیزی، بیماران مبتلا به MS و دیگر بیماران خاص مانند بیماران دارای نقص ایمنی نیز انجام می شود.

او ضمن تاکید بر این موضوع که زمان مراجعه هر گروه از این عزیزان از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود، از بیماران خواست تا از مراجعه پیش از موعد به مراکز واکسیناسیون خودداری نمایند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: واکسیناسیون بیماران مبتلا به سرطان ۱۸ تا ۶۰ ساله در تاریخ های دوم، پنجم، هفتم، هشتم، دهم و یازدهم فروردین در بیمارستان آنکولوژی امیر انجام می شود.

انتهای پیام/