تشدید نظارت و بازرسی در نوروز ۱۴۰۰
تشدید نظارت و بازرسی در نوروز ۱۴۰۰

به گزارش پگاه خبر؛حمید رضا ایزدی در بازدید از کارخانه روغن نباتی “نرگس شیراز” با حضور ظفر افشون، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: به دلیل فرارسیدن ایام نوروز و نیاز بیش از پیش مردم به کالاهای اساسی مثل روغن، میزان تولید به مقدار بیشتری افزایش یافته و هم اکنون توزیع مویرگی آن در […]

به گزارش پگاه خبر؛حمید رضا ایزدی در بازدید از کارخانه روغن نباتی “نرگس شیراز” با حضور ظفر افشون، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار فارس گفت: به دلیل فرارسیدن ایام نوروز و نیاز بیش از پیش مردم به کالاهای اساسی مثل روغن، میزان تولید به مقدار بیشتری افزایش یافته و هم اکنون توزیع مویرگی آن در فروشگاه ها برقرار است.

وی به رصد و پایش مستمر فرآیند تامین مواد اولیه، تولید و توزیع روغن نباتی در صنف و صنعت اشاره کرد و افزود: نیاز ماهانه استان به روغن حدود  ۲۸۰  هزار تن است که با تلاش بیش از پیش سازمان در جهت تامین و توزیع روغن توسط شرکت های پخش و عامل های توزیع مشکل کمبود آن نسبتا مرتفع شده است.

ایزدی یادآور شد: در سفر اخیر معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به استان، مسئله کمبود روغن به‌عنوان دغدغه اساسی سازمان با وی مطرح و قول مساعدت و پیگیری  داده شد.

وی با تاکید بر این که در فرایند توزیع باید روغن مورد نیاز به دست مصرف کننده نهایی برسد، ادامه داد: به منظور ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت در کالا و خدمات به خصوص اقلام ضروری، نظارت و بازرسی ها تشدید یافته و تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه می‌یابد.

رئیس صمت فارس از مردم خواست: شهروندان در صورت مشاهده تخلف‌های صنفی مانند احتکار، گران‌فروشی، فروش اجباری کالا‌ها یا خودداری از عرضه کالا و خدمات آن را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

انتهای پیام/