۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث ۱۴۵۰ واحد مسکونی
۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث ۱۴۵۰ واحد مسکونی

به گزارش پگاه خبر؛مدیر بنیاد مسکن لارستان گفت: در سال جاری بنیاد مسکن لارستان ۶۰۰ میلیارد ریال از منابع مورد نیاز احداث این واحدها  را در قالب تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد پنج درصد با همکاری خوب بانک‌های شهرستان به صورت ضمانت زنجیره ای پرداخت کرده است. وی با اشاره به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال از کمک‌های بلاعوض […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر بنیاد مسکن لارستان گفت: در سال جاری بنیاد مسکن لارستان ۶۰۰ میلیارد ریال از منابع مورد نیاز احداث این واحدها  را در قالب تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد پنج درصد با همکاری خوب بانک‌های شهرستان به صورت ضمانت زنجیره ای پرداخت کرده است.

وی با اشاره به پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال از کمک‌های بلاعوض به واجدین شرایط این واحدهای مسکونی که در قالب مسکن محرومین، حوادث، معیشتی و تعمیرات پرداخت شده، ادامه داد: در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۸۵۰ نفر پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن لارستان بیان کرد: امسال در قالب تسهیلات مسکن محرومین به  ۳۴۰ نفر تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی و۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در لارستان پرداخت شده است.

برومند، همچنین از پرداخت ۴۵۰ فقره تسهیلات حوادث ۵۰۰ میلیون ریالی( احداثی، تعمیرات و معیشتی) به همراه کمک بلاعوض ۲۹ و ۲۵ و ۵ میلیون تومانی نیز در این شهرستان خبر داد.

وی یاد آور شد: پرداخت تسهیلات ‌و کمک بلاعوض به ۱۰۰ نفر از اقشار کم درآمد و خانوار های دارای دو معلول تحت حمایت بهزیستی از دیگر اقدامات بنیاد مسکن لارستان برای تامین سر پناه مقاوم و مطمعن به متقاضیان این شهرستان است.

او با بیان اینکه بخش عمده خدمات رسانی بنیاد مسکن برای محرومان و ساکنان روستاها است، ادامه داد: در راستای تامین مسکن برای خانواده‌های نیازمند و بدون سرپناه مناسب در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر لارستان، با جدیت تمام تلاش خواهیم کرد.

برومند با اذعان بر اینکه نقش بنیاد مسکن در توسعه جوامع روستایی انکار ناپذیر است، اظهار کرد: در سال جاری از سوی این بنیاد ۱۴۵۰ فقره تسهیلات مسکن در قالب طرح ویژه، حوادث، تعمیرات و معیشتی به متقاضیان لارستانی پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان متذکر شد: امسال ۲۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض ۵، ۲۵ و ۳۰ میلیون تومانی به متقاضیان واجد الشرایط پرداخت شده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر  لار در ۳۷۸ کیلومتری جنوب شیراز مرکز استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/