وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد شیراز شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد شیراز شد

به گزارش پگاه خبر، وزیر ارتباطات . فناوری اطلاعات در فرودگاه شیراز مورد استقبال عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مسوولان و مدیران قرار گرفت. آذری جهرمی در نخستین روز حضور خود در فارس ابتدا از چند روستای بخش مرکزی شهرستان زرقان از جمله روستای حسین آباد و اتابک بازدید خواهد داشت و پس از […]

به گزارش پگاه خبر، وزیر ارتباطات . فناوری اطلاعات در فرودگاه شیراز مورد استقبال عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مسوولان و مدیران قرار گرفت.

آذری جهرمی در نخستین روز حضور خود در فارس ابتدا از چند روستای بخش مرکزی شهرستان زرقان از جمله روستای حسین آباد و اتابک بازدید خواهد داشت و پس از آن در ساعت ۲۱ از طریق شبکه استانی با مردم سخن خواهد گفت.

شهرستان زرقان در ۲۵ کیلومتری شمال شیراز  است.

وی پنجشنبه در نشستی روند اجرای مصوبات سفر خردادماه ۹۹ خود به استان فارس را در حوزه‌های تلفن ثابت شهری و سیار روستایی، ارتباطات سیار جاده‌ای و توسعه ارتباطات کلانشهر شیراز بررسی می‌کند.
توسعه ارتباطات سیار جاده‌ای از موضوعاتی بود که در سفر خردادماه وزیر ارتباطات به فارس در اولویت اقدام در این استان قرار گرفت و طبق تفاهمی که در این استان انجام شد برای تامین برق احداث ۱۳ سایت جدید (هفت سایت همراه اول و شش سایت ایرانسل) به منظور تامین پوشش ۱۲۰ کیلومتر از جاده‌های فارس در ۱۲ محور، مقرر شد ۱۰ میلیارد تومان توسط وزارتخانه و ۱۰ میلیارد تومان توسط استان تامین اعتبار شود.
همچنین در سفر خردادماه آذری جهرمی مقرر شد که مخابرات فارس در فاز اول نیاز چهار هزار و ۶۲۰ مشترک را در قالب ۱۳ طرح در هشت شهر استان عملیاتی کند و در فاز دوم نیز ۹ هزار مشترک در قالب ۶۶ طرح و در ۲۴ شهر استان مورد پوشش تلفن ثابت قرار گیرند.
در زمینه توسعه ارتباطات روستایی هم مقرر شد که ۱۳۴ لینک رادیویی تحویل استان شود تا امکان ارتقای پوشش ۳۸۹ روستای بالای ۲۰ خانوار فارس تامین شود.
همچنین مقرر شد که به منظور توسعه شبکه تلفن همراه شیراز، ۱۰ سایت همراه اول و ۱۳ سایت ایرانسل در شیراز احداث شود.
زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و دیدار با امام جمعه شیراز در برنامه روز پنجشنبه وزیر ارتباطات پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/