سپاه الگوی انقلابی گری و ولایتمداری است
سپاه الگوی انقلابی گری و ولایتمداری است

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام محمودی زاده گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصداق پاسدار تراز انقلاب اسلامی است. جشن ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار با حضور کارکنان سپاه فجر فارس برگزار شد. حجت الاسلام محمودی زاده در این مراسم با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه راه شهدای اسلام و […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام محمودی زاده گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصداق پاسدار تراز انقلاب اسلامی است.

جشن ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار با حضور کارکنان سپاه فجر فارس برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی زاده در این مراسم با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه راه شهدای اسلام و کربلا هستند، گفت: در دوران انقلاب اسلامی در هر عرصه ای که نیاز به ایثار و از جان گذشتگی بوده پاسداران انقلاب اسلامی با عزم عاشورایی قدم به میدان گذاشته اند.
وی با بیان اینکه سپاه الگوی انقلابی گری و ولایت مداری است، خاطرنشان کرد: این روحیه پاسداری که برگرفته از آموزه های حسینی است را هر چه بیشتر در خود تقویت کنید.
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار مصداق پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و مکتبی و راهی که او بنا نهاد همان مسیر سعادت دنیوی و اخروی است.
حجت الاسلام محمودی زاده با تاکید بر اهمیت انس با اهل بیت( علیهم السلام، گفت: یکی از مولفه های موفقیت پاسدار انس و ارتباط همیشگی با فرهنگ و معارف اهل بیت (علیکم السلام) بخصوص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) است.

انتهای پیام/