عاشورایی بودن شاخصه اصلی پاسدار انقلاب اسلامی است
عاشورایی بودن شاخصه اصلی پاسدار انقلاب اسلامی است

به گزارش پگاه خبر؛سردار بوعلی گفت: بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین در فارس توزیع شده است. آئین رزمایش کمک های مومنانه سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد. سردار بوعلی در این مراسم با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و […]

به گزارش پگاه خبر؛سردار بوعلی گفت: بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین در فارس توزیع شده است.

آئین رزمایش کمک های مومنانه سپاه ثارالله (علیه السلام) شیراز با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: نهاد انقلابی سپاه از بدو تشکیل همواره در خط مقدم حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.
سردار بوعلی با تبریک روز پاسدار به همه پاسداران خاطرنشان کرد: حسینی و عاشورایی بودن شاخصه اصلی پاسدار انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به عملکرد درخشان فارس در موضوع کمک های مومنانه گفت: در مجموع بیش از ۲ میلیون و هشتصد هزار بسته معیشتی با مشارکت خیرین و سازمان ها در قالب کمک های مومنانه به نیازمندان اهدا شده است.
وی با بیان اینکه صبح امروز نیز آئین اهدای ۲۶ هزار بسته معیشتی به کارگران فارس برگزار شد، گفت: در مراسم امروز نیز ۱۰ هزار بسته معیشتی به اقشار محروم شیراز اهدا می شود.
سردار بوعلی با اشاره به آمادگی همه جانبه پاسداران برای دفاع از انقلاب اسلامی، گفت: جوانان مومن و انقلابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بخصوص عرصه محرومیت زدایی و خدمت به مردم پیشرو هستند.

انتهای پیام/