نخستین جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» در شیراز به کار خود پایان داد
نخستین جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» در شیراز به کار خود پایان داد

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» با بیان اینکه عصر کنونی را عصر تفکر سردار سلیمانی است، گفت: معتقدیم قرن جدید قرن تفکر سردار سلیمانی است به‌همین نام جشنواره خود را برای ارائه محتواهای فاخر هنری و رسانه‌ای که به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها» با بیان اینکه عصر کنونی را عصر تفکر سردار سلیمانی است، گفت: معتقدیم قرن جدید قرن تفکر سردار سلیمانی است به‌همین نام جشنواره خود را برای ارائه محتواهای فاخر هنری و رسانه‌ای که به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد، «عصر سلیمانی‌ها» انتخاب کردیم.

محمد صحت افزود: این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار شد که بخش رویدادی آن در سطح استان و توسط گردان‌های سایبری بسیج اجرا شد و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی است و اقشار مختلف مردم در آن شرکت کردند.

صحت با یادآوری اینکه جشنواره مذکور در ۴ قالب فیلم کوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه اجرا شد، گفت: موضوع ویژه این جشنواره شامل «مکتب سلیمانی، «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» و موضوعات فرعی آن هم شامل «شهدای مقاومت»، «مذاکره»، «پیروزی انقلاب»، «نفوذ»، «ویروس کرونا»، «شهدای ترور» و «سواد رسانه‌ای» بودند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر ادامه داد: به‌طور کلی ۷۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره در بخش رویدادی ارسال شد که از این تعداد ۲۰۴ اثر پوستر، ۸۶ اثر پویانمایی، ۱۶ نرم‌افزار و ۹۶ فیلم کوتاه بوده است که از این تعداد ۴۰۲ اثر هم وارد مرحله نهایی داوری شدند.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ مورد آثار ارسالی به تلگرام جشنواره بوده است، گفت: در بخش پوستر ۳ نفر، نرم‌افزار یک نفر و سایر رشته‌ها دو نفر به‌عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شدند.

صحت گفت: در بخش مسابقه‌ای نیز ۷۸ هزار نفر بازدید از وصیت‌نامه شهید سلیمانی داشتیم که ۲۰ هزار نفر در مسابقه آن شرکت کردند و در نهایت امروز از میان ۷ هزار و ۲۰۰ نفر قرعه‌کشی اهدای جوایز انجام می‌شود.

در حاشیه این آئین مراکز متنای سازمان فضای مجازی سپاه شهرستان‌های لارستان، جهرم و کازرون، افتتاح و از برگزیدگان جشنواره عصر سلیمانی‌ها، تجلیل شد.

انتهای پیام/