کشف انبار لوازم خانگی در شیراز
کشف انبار لوازم خانگی در شیراز

به گزارش پگاه خبر؛مهدی حسنی گفت: کارشناسان این سازمان ضمن انجام بازرسی یک انبار را در جنوب شیراز شناسایی و مقادیری لوازم خانگی نظیر اجاق گاز و هود آشپزخانه در این انبار کشف کردند. حسنی با بیان اینکه این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، گفت: براساس ماده ۶۰ قانون نظام صنفی پرونده […]

به گزارش پگاه خبر؛مهدی حسنی گفت: کارشناسان این سازمان ضمن انجام بازرسی یک انبار را در جنوب شیراز شناسایی و مقادیری لوازم خانگی نظیر اجاق گاز و هود آشپزخانه در این انبار کشف کردند.

حسنی با بیان اینکه این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، گفت: براساس ماده ۶۰ قانون نظام صنفی پرونده تخلف احتکار برای صاحب این انبار به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تشکیل و برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون سازمان صمت فارس به صاحبان انبارها و کالاها هشدار داد که هر چه سریعتر نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها و ثبت ورود و خروج کالا در این سامانه اقدام کنند در غیر اینصورت به عنوان محتکر با آنها برخورد و کالای آنها توقیف می‌شود.

او همچنین گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال تقاضای مردم برای شست و شوی قالی افزایش می‌یابد نظارت بر فعالیت این واحدها در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

حسنی بیان کرد: طی یک هفته گذشته از ۱۶ قالیشویی بازرسی و برای ۱۳ قالیشویی پرونده تخلف گرانفروشی تشکیل شد؛ ارزش ریالی این پرونده ها بیش از ۷۸۲ میلیون ریال بوده و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

حسنی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ (ستاد خبری سازمان صمت فارس) و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ (ستاد خبری اتاق اصناف) اطلاع دهند.

انتهای پیام/