تقدیر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان فارس که موفق به تحقق در آمد بیش از ۱۰۰درصد شدند
تقدیر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان فارس که موفق به تحقق در آمد بیش از ۱۰۰درصد شدند

به گزارش پگاه خبر؛در هفدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالجاری که روز شنبه مورخ ۲۳‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۱۲‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۱۳۹۹ و به ریاست دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس و با دبیری دکتر حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، از ۵ مدیر کل دستگاه اجرایی استان […]

به گزارش پگاه خبر؛در هفدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سالجاری که روز شنبه مورخ ۲۳‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۱۲‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۱۳۹۹ و به ریاست دکتر عنایت اله رحیمی استاندار فارس و با دبیری دکتر حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، از ۵ مدیر کل دستگاه اجرایی استان که موفق به تحقق درآمد بیش از ۱۰۰درصد شده بودند تجلیل به عمل آمد.در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید، از دکتر علیرضا درودچی مدیر کل پزشکی قانونی استان، مهندس هاشمی مدیرکل امورمالیاتی استان، دکتر بابک دایی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، دکتر محمود رضایی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، دکتر علاءالدین کراماتی مدیرکل اتباع بیگانه استانداری و مهندس هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان که در زمینه تلاش و مدیریت صحیح نسبت به وصول درآمدهای استانی سال ۱۳۹۹، موفق عمل نموده اند با اعطای لوح تقدیر، تجلیل شد.
دکتر نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در این جلسه به ارائه گزارش های بودجه ای (عملکرد بند “و” تبصره ۵، بند “د” تبصره ۱۲ و جذب اعتبارات تملک تخصیص یافته سالجاری) پرداخت.
ارائه گزارش عملکرد وصول درآمدهای استان در سالجاری و مباحث پیرامون آن و همچنین ارائه گزارش عملکرد شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس طی مدت سه سال اخیر از دیگر موضوعاتی بود که رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، توضیحات جامعی را در این خصوص بیان کرد.
‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏آخرین وضعیت جذب تخصیص اعتبارات عملکرد تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ در سطح استان فارس از دیگر دستورکارهای این جلسه بود که دکتر بابک دایی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان فارس در این خصوص گزارشی را ارائه داد.
بنا به گفته این مقام مسئول، وضعیت اعتبارات عمرانی جذب شده ملی ۶۲ درصد تا به امروز بوده است که رقمی معادل ۳۶۷ میلیارد تومان است و همچنین وضعیت اعتبارات عمرانی استانی نیز ۳۲ درصد و رقمی معادل ۱۶۳ میلیارد تومان می باشد.
دکتر دایی با بیان اینکه ۵۵ درصد اعتبارات استان فارس در دو حوزه عمرانی و هزینه ای معادل مبلغ ۶۹۲ میلیارد تومان جذب شده است افزود: در حوزه اعتبارات هزینه ای ملی نیز ۱۰۰درصد اعتبارات معادل مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان جذب شده است.
وی در عین حال خاطر نشان ساخت: از ۱۸۵ دستگاه اجرایی استان فارس، تا به این لحظه ۶۲ دستگاه اجرایی و شهرداری اقدام به جذب اعتبارات نموده اند.
‏در ادامه این جلسه تعداد ۲۶ پیشنهاد کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است، در این جلسه با کلیات پیشنهاد ایجاد گروه کاری نقشه و اطلاعات مکانی به عنوان یکی از گروه کاری های زیر مجموعه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان فارس موافقت شد.
یادآور می شود، هجدهمین(آخرین) جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس نیز قرار است به صورت غیرحضوری در آخرین روز اداری سال ۱۳۹۹ تشکیل شود.

انتهای پیام/