سید احمد احمدی زاده رئیس ستاد امنیت انتخابات استان فارس شد
سید احمد احمدی زاده رئیس ستاد امنیت انتخابات استان فارس شد

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت الله رحیمی استاندار فارس در حکمی سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات استان منصوب کرد.  استاندارفارس در حکمی سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را با حفظ سمت به عنوان رئیس […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت الله رحیمی استاندار فارس در حکمی سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس  را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات استان منصوب کرد.
 استاندارفارس در حکمی سید احمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات استان  در امر برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.
عنایت الله رحیمی در این حکم بر انجام برنامه ریزی‌های مناسب، بسیج کلیه امکانات و ایجاد هماهنگی بین تمامی سازمان‌ها و نهادهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و قضائی به منظور مشارکت و همکاری در کلیه مراحل برگزاری انتخابات و نیز تأمین نظم و امنیت برای برگزاری هرچه بهتر و با شکوه‌تر انتخابات تأکید کرده است.
همچنین جناب آقای عبدالله رفیعی پور مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری فارس با حکم استاندار فارس با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد امنیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا استان منصوب شد.

انتهای پیام /