تندیس فداکاری را به گروه عملیات جهادی راه سرخ استان فارس اهدا کرد
تندیس فداکاری را به گروه عملیات جهادی راه سرخ استان فارس اهدا کرد

به گزارش پگاه خبر؛مسئول قرارگاه جهادی راه سرخ و جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان فارس گفت: گروه عملیات جهادی راه سرخ فارس در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امید در مردم و محرومیت زدایی در ابعاد مختلف شروع به کار کرده و اکنون هم به یاری خدا ادامه دارد. مظفر حیدری افزود: در گروه […]

به گزارش پگاه خبر؛مسئول قرارگاه جهادی راه سرخ و جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان فارس گفت: گروه عملیات جهادی راه سرخ فارس در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امید در مردم و محرومیت زدایی در ابعاد مختلف شروع به کار کرده و اکنون هم به یاری خدا ادامه دارد.

مظفر حیدری افزود: در گروه عملیات جهادی راه سرخ ۱۰۰ جهادگر از آقایان و بانوان در زمینه های مختلف از جمله معضلات اجتماعی حاشیه شهر، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، محیط زیست و مطالبه گری مشغول خدمتگزاری هستند.

وی  با بیان اینکه این گروه تاکنون بیش از ۱۰۰ برنامه به صورت هفتگی برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: کنگره ملی فداکاری و ایثار برای اهدای تندیس فداکاری معیارهای همچون فعالیت ها در ایام کرونا، محرومیت زدایی، مقابله با معضلات اجتماعی، محیط زیست را مدنظر دارد و گروه جهادی راه سرخ فارس  امسال توانست از بین تمام گروه های جهادی بسیج سازندگی، این تندیس را از آن خود کند.

این گروه جهادی علاوه بر خدمت رسانی در استان فارس، در کشور عراق، استانهای سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه و هرمزگان نیز خدمات جهادی ارائه کرده است.

گروه راه سرخ همچنین اقدام به اهدای ۲۰ جهیزیه، پخش بیش از ۶ هزار بسته غذایی، پرداخت بدهی و اجاره منزل به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان، توزیع بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم، پخت ۳۰ هزار قرص نان، اهداء ۱۱۰ گوشی تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند، ۱۲۰۰ پک لوازم التحریر، مرمت و بازسازی هشت منزل، حمام و سرویس‌ بهداشتی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، شیلد و دستکش در ایام کرونا، توزیع بیش از ۱۰ هزار پک بهداشتی و ۳۸۰هزار ماسک و محلول ضدعفونی در محلات حاشیه شهر، برگزاری هئیت هفتگی در حاشیه شهر،کمک به تنظیم قیمت مواد ضدعفونی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کاهش قیمت ها و آزادی ۱۰ زندانی در پویش من به یاد حاج قاسم با حمایت دادستان شهرستان داراب نموده است.

انتهای پیام/