تشدید بازرسی ها از مراکز عرضه کالا در ایام نوروزتوسط اداره کل استاندارد فارس
تشدید بازرسی ها از مراکز عرضه کالا در ایام نوروزتوسط اداره کل استاندارد فارس

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل استاندارد فارس گفت: این بازرسی ها از پانزدهم اسفندماه شروع وتا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت . رهنما افزود: کارشناسان استاندارد در طول سال بصورت مداوم از مراکز عرضه و کارخانجات تولیدی استان بازرسی های فنی را بعمل می آورند وبدلیل شرایط خاص ایام نوروز و خرید بیشتر مردم این […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل استاندارد فارس گفت: این بازرسی ها از پانزدهم اسفندماه شروع وتا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت .
رهنما افزود: کارشناسان استاندارد در طول سال بصورت مداوم از مراکز عرضه و کارخانجات تولیدی استان بازرسی های فنی را بعمل می آورند وبدلیل شرایط خاص ایام نوروز و خرید بیشتر مردم این بازرسی ها در ایام پایانی سال و نیمه اول فروردین ماه سالجاری بصورت ویژه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل استاندارد فارس گفت: نظارت بر شیرینی فروشی ها و قنادی ها با تمرکز بر نظارت براقلام مشمول استاندارداجباری مانند شکر، روغن، آرد و بویژه جعبه های شیرینی بصورت خاص در دستور کار قرار دارد.

وی از مردم خواست مواد غذایی را از مراکز معتبر عرضه خرید نمایند واز تهیه مواد غذایی کنار جاده ها و یا مراکز غیر مجاز بویژه آب معدنی و لبنیات خودداری نمایند.

وی افزود: با توجه به اطلاع رسانی انجام گرفته در صورتیکه در یک مرکز عرضه کالا ی غیر استاندارد کشف شود مسئولیت قانونی این تخلف به عهده فروشنده می باشد واز مردم در خواست می شود در زمان خرید کالا کدده رقمی زیر علامت استاندارد را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال تا بلا فاصله اصالت علامت استاندارد اعلام گردد.

وی در خصوص استفاده از وسایل شهربازی تاکید نمود بهره برداری از هرگونه وسیله بازی منوط به تاییدیه استاندارد بوده ودر غیر اینصورت بهره برداری از این وسیله جرم محسوب می شود.

انتهای پیام/