بهسازی مراکز ورزشی شهرداری برای تردد جانبازان و دیگر شهروندان کم‌توان جسمی و حرکتی
بهسازی مراکز ورزشی شهرداری برای تردد جانبازان و دیگر شهروندان کم‌توان جسمی و حرکتی

به گزارش پگاه خبر؛دکتر مرتضی جعفری تشریح کرد: با نگاه عدالت‌محوری و بسترسازی برای دسترسی آسان همه شهروندان به مراکز ورزشی، تا کنون مسیر تردد و ورود و خروج سالن‌های شهید شیرعلی سلطانی، تلاش و سالن غیرتوپی شهید طباطبایی بهسازی شده است. دکتر جعفری با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن که […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر مرتضی جعفری تشریح کرد: با نگاه عدالت‌محوری و بسترسازی برای دسترسی آسان همه شهروندان به مراکز ورزشی، تا کنون مسیر تردد و ورود و خروج سالن‌های شهید شیرعلی سلطانی، تلاش و سالن غیرتوپی شهید طباطبایی بهسازی شده است.

دکتر جعفری با اشاره به شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن که موجب تعطیلی چند ماهه‌ی مراکز فرهنگی و ورزشی شد، گفت: مواجهه با اپیدمی کرونا یک تجربه جدید برای مدیریت شهری در تمام جهان بود. سازمان فرهنگی شهرداری شیراز نیز ازین قاعده مستثنا نبود، اما تلاش کردیم از این تهدید به عنوان یک فرصت استفاده کنیم و طی مدت تعطیلی به مسائل زیرساختی بپردازیم که از جمله آنها می‌توان به بهسازی سالن‌های ورزشی، تولید اپلیکیشن ورزش همگانی، پیگیری راه‌اندازی باشگاه ورزشی شهرداری شیراز، تدوین و انعقاد تفاهمنامه همکاری با هیأت‌های مختلف ورزشی اشاره کرد.
معاون فرهنگی شهردار اضافه کرد: در جدیدترین رویداد ورزشی، پس از کسب عنوان «شهر ملی دوچرخه» توسط شیراز، تفاهم نامه همکاری مشترک با هیأت دوچرخه‌سواری کشور منعقد شد. همچنین به دنبال عقد تفاهم‌ همکاری با هیأت بسکتبال نیز انتظار داریم در آینده، رویدادهای ورزشی در سطح ملی و حتی بین‌المللی در شیراز برنامه‌ریزی و اجرا شود.
دکتر جعفری در ادامه از عقد تفاهم همکاری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به عنوان ریاست کمیته ورزش کلان‌شهرها با فدراسیون هاکی خبر داد و گفت: از آنجا که ورزش هاکی ریشه در آیین‌های سنتی ایرانیان دارد، مهم‌ترین دستاورد این تفاهم‌نامه می‌تواند تجهیز برخی سالن‌های ورزشی شهرداری شیراز به امکانات مناسب جهت اجرای این ورزش باشد.

انتهای پیام/سمیه یگانه