پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در فارس وضعیت مطلوبی دارند
پروژه‌های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در فارس وضعیت مطلوبی دارند

به گزاش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه ای با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری در پایش طرح های جهش تولید عنوان کرد:  ۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی و ۱۰ پروژه جهش تولید  در استان فارس به خوبی پیگیری و رصد شده و در حال حاضر نیز تعدادی از این پروژه ها به بهره برداری […]

به گزاش پگاه خبر؛دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه ای با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری در پایش طرح های جهش تولید عنوان کرد:  ۳۷ پروژه اقتصاد مقاومتی و ۱۰ پروژه جهش تولید  در استان فارس به خوبی پیگیری و رصد شده و در حال حاضر نیز تعدادی از این پروژه ها به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در دست اجرا است که نشان دهنده وضعیت مطلوب استان در این زمینه است.

استاندار فارس بیان کرد: استان فارس در حوزه های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته به آن، صنعت و معدن و خدمات و تجارت حرکتی رو به رشد داشته و آمار و ارقام و کاهش نرخ بیکاری نیز موید این موضوع است.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه در اجرای این پروژه ها فراز و نشیب های زیادی داشته است از پیگیری ها و جلسات متعدد برای رفع این مشکلات در سطح استانی و ملی خبر داد.

به گفته او راه اندازی کارخانه کاغذ زاگرس یکی از این پروژه های اثر گذار استان است که با مشکلاتی از جمله انتقال برق مورد نیاز کارخانه مواجه بود که تدابیری برای رفع آن اندیشیده شده که امیدواریم به زودی شاهد آغاز این پروژه مهم باشیم.

استاندار فارس تاکید کرد: جهش تولید واقعی باید  حداقل ۲۵ درصد باشد که استان فارس این جهش را در همه بخش ها به جز گردشگری داشته است که البته در حوزه گردشگری نیز  کرونا بر رونق آن اثر داشته و زیر ساخت ها و پروژه های عمرانی این حوزه همچون سایر پروژه ها فعال است.

وی یادآور شد: ۱۰ پروژه مد نظر جهش تولید در استان فارس  از پروژه های بزرگ و صنایع مادر محسوب می‌شوند که کارخانه کاغذ زاگرس با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، کار خانه‌های کربنات سدیم و ذوب آهن که به بهره برداری رسیده از جمله این پروژه ها است.

انتهای پیام/