تشدید رعایت پروتکل ها در ایام نوروز و اردیبهشت ماه در استان فارس
تشدید رعایت پروتکل ها در ایام نوروز و اردیبهشت ماه در استان فارس

به گزارش پگاه خبر ؛دکتر عنایت الله رحیمی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا به ویژه ابتلا هموطنان در بعضی استان ها به ویروس جهش یافته از همه شهروندان خواست پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند. استاندار فارس با تاکید بر اینکه در ایام نوروز و اردیبهشت ماه رعایت این پروتکل […]

به گزارش پگاه خبر ؛دکتر عنایت الله رحیمی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا به ویژه ابتلا هموطنان در بعضی استان ها به ویروس جهش یافته از همه شهروندان خواست پروتکل های بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.
استاندار فارس با تاکید بر اینکه در ایام نوروز و اردیبهشت ماه رعایت این پروتکل ها باید شدیدتر و با دقت بیشتری انجام  شود ، عنوان کرد: هر گونه فعالیتی که در رعایت این دستورالعمل ها کوتاهی کنند پلمپ خواهند شد.
وی بیان کرد: منع رفت و آمد خودروها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در همه مراکز شهرستان ها برقرار است و عدم رعایت آن منجر به جریمه می شود.
استاندار فارس همچنین بر ممنوعیت ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی تاکید  کرد.
دکتر رحیمی با اشاره به اینکه اکیپ های نظارت و بازرسی مکلف به گشت زنی و بررسی شبانه روزی هستند  اظهار کرد: این اکیپ ها در صورت مشاهده موارد عدم رعایت هر یک از پروتکل ها و دستور العمل های مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با متخلفین برخورد قانونی می کنند.

انتهای پیام/