انعقادتفاهم نامه همکاری بین مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری و دانشگاه سلمان فارسی کازرون
انعقادتفاهم نامه همکاری بین مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری و دانشگاه سلمان فارسی کازرون

به گزارش پگاه خبر؛طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و نماینده امام جمعه کازرون، تفاهم نامه همکاری‌های علمی بین مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و دانشگاه سلمان فارسی کازرون، مبادله شد. رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، شنبه ۱۶ اسفند در آیین امضاء و مبادله تفاهم‌نامه […]

به گزارش پگاه خبر؛طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و نماینده امام جمعه کازرون، تفاهم نامه همکاری‌های علمی بین مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و دانشگاه سلمان فارسی کازرون، مبادله شد.

رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، شنبه ۱۶ اسفند در آیین امضاء و مبادله تفاهم‌نامه بین این دانشگاه و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، گفت:دانشگاه‌ها به عنوان عامل‌های اثربخش بر جامعه پیرامون خود، می‌توانند به عنوان پیش‌ران توسعه ایفای نقش نموده و علاوه بر تحرک‌بخشی در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی هر منطقه، بسترساز تغییر سبک زندگی مردم نیز شوند.

غریب فاضل‌نیا ادامه داد: در همین راستا پیوند هرچه بیشتر مراکز معتبر علمی و دانشگاهی می‌تواند منجر به تقویت تأثیرگذاری موثر آنها شده و امیدواریم با نگاه مدیریتی موثری که در مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) وجود دارد، بتوانیم در تعاملی هم‌افزا، زمینه‌های مناسب‌تری برای ایفای نقش و رسالت دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سطح جامعه فراهم کنیم.

فاضل‌نیا در ادامه با تأکید بر اینکه حمایت‌های رو به افزایش مردم شریف شهرستان و منطقه از دانشگاه سلمان فارسی کازرون، انگیزه‌های مضاعفی را در سطوح مختلف این دانشگاه برای ارایه خدماتی مطلوب‌تر به جامعه فراهم کرده است، افزود: امضا این تفاهم‌نامه امیدهای مضاعفی برای گام برداشتن هرچه موثرتر در مسیر اعتلای دانشگاه سلمان فارسی کازرون و تقویت ظرفیت‌های موثر علمی آن به وجود خواهد آورد.

رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز گفت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه سلمان فارسی کازرون موجب اشاعه و نیز بهره‌مندی از سرویس‌های مختلف مرکز و پایگاه توسط اعضای محترم هیات علمی و نیز دانشجویان این دانشگاه خواهد بود.

محمدجواد دهقانی افزود: خوشبختانه رویکردهای بسیار مناسبی در دوره مدیریت جدید دانشگاه سلمان فارسی در زمینه‌هایی نظیر جامعه‌محور شدن دانشگاه و ایجاد ارتباط تنگاتنگ دانشگاه‌ با تمام اقشار جامعه انجام شده است.

دهقانی گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با دانشگاه سلمان فارسی کازرون،  تلاش می‌شود که رویکرد حمایتی را تقویت کرده و با برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی در دانشگاه، زمینه ارتقای علمی و اثربخشی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی فراهم شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون نیز گفت: امیدوارم همه مراکز ما با همین تفکری که در دانشگاه سلمان فارسی کازرون وجود دارد حرکت کنند؛ چراکه با این رویکرد به موفقیت برای خود و جامعه خواهند رسید.

علی مظفری گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های مرتبط با این موضوع هم به وجود آمده و به ویژه با اتفاق بسیار خوبی که مردم شریف شهرستان کازرون با انتخاب دکتر فریدون عباسی‌دوانی به عنوان نماینده مجلس رقم زده‌اند، ظرفیت‌های بسیار مناسبی در این منطقه به وجود آمده است.

مظفری گفت: دست یاری به سمت تمام مدیران و سرمایه‌گذاران دلسوز در سطح کشور دراز می‌کنم و از آنها می‌خواهم که ما را در توسعه مناسب جامعه وخدمت رسانی هر چه موثرتر به مردم شریف شهرستان کازرون یاری دهند و برای تحقق این موضوع هم باتمامی توان خود در خدمت آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/