اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به بازسازی واحد های مسکونی شهرستان لارستان
اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به بازسازی واحد های مسکونی شهرستان لارستان

به گزارش پگاه خبر؛مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لارستان گفت: افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک‌های بلاعوض در قالب طرح ویژه بهسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از حوادث و ساخت مسکن محرومان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این شهرستان در سال ۹۹ پرداخت شد. امیر برومند اظهار […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان لارستان گفت: افزون بر ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک‌های بلاعوض در قالب طرح ویژه بهسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از حوادث و ساخت مسکن محرومان در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر این شهرستان در سال ۹۹ پرداخت شد.

امیر برومند اظهار داشت: این میزان تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به یک هزار و ۱۰۰ نفر از متقاضیان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی بیان کرد: ۶۶۵ فقره از این میزان تسهیلات در قالب طرح ویژه بهسازی و تعمیر واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله با سقف پرداختی برای هر فرد ۵۰۰ میلیون ریال و به صورت ضمانت زنجیره‌ای بوده است.

وی، همچنین به بهره‌برداری و ساخت پروژه ۸۸ واحدی لارستان در زمینی به مساحت ۱۴هزار و ۳۸۶ متر مربع در قالب ۲۱ بلوک و با زیربنای حدود ۱۰ هزار متر مربع به عنوان یکی از طرح‌های شاخص عمرانی این نهاد در سال ۹۹ اشاره و بیان کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان  همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه ۱۹۹ واحدی مسکن اقدام ملی لارستان خبر داد و بیان داشت : ‏کار تسطیح و پی کنی فاز اول ۱۶۹ واحدی پروژه طرح اقدام ملی مسکن لارستان آغاز شده است .

مهندس  برومند با بیان اینکه لارستان از جمله شهرستان های پیشتاز در اجرای طرح مسکن ملی است افزود: این شهرستان در روزهای نخست شکل گیری موضوع مسکن ملی کار نام نویسی و تشکیل پرونده را برای متقاضیان را انجام داد و اکنون در مرحله اجرای طرح است.

طرح اقدام ملی مسکن درلارستان در حالی وارد فازاجرایی و عملیاتی شده که به گفته مسئولان امر بیش از ۵۰ درصد کل متقاضیان این طرح دراستان فارس مربوط به این شهرستان است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه لارستان گفت : تاکنون هزار و ۵۸ نفر در این شهرستان واریز وجه کرده اند که میزان مبلغ پرداختی این افراد رقمی افزون بر ۵۲۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/