چهار پروژه توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد شتاب می‌گیرد
چهار پروژه توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد شتاب می‌گیرد

به گزارش پگاه خبر؛احسان انصاری چهارشنبه ۱۳ اسفند گفت: همراستا با منویات مقام معظم رهبری برای تحقق جهش تولید، ضمن رایزنی مستمر با مسئولان ذیربط و در پی موافقت با به مناقصه گذاشته شدن چهار پروژه بزرگ زیر ساختی با اعتباری افزون بر ۱۷۶ میلیارد تومان مسیر توسعه در این منطقه راهبردی هموارتر می شود. […]

به گزارش پگاه خبر؛احسان انصاری چهارشنبه ۱۳ اسفند گفت: همراستا با منویات مقام معظم رهبری برای تحقق جهش تولید، ضمن رایزنی مستمر با مسئولان ذیربط و در پی موافقت با به مناقصه گذاشته شدن چهار پروژه بزرگ زیر ساختی با اعتباری افزون بر ۱۷۶ میلیارد تومان مسیر توسعه در این منطقه راهبردی هموارتر می شود.

وی افزود:  چهار پروژه بزرگ زیرساختی این منطقه شامل احداث ساختمان‌های پشتیبانی-خدماتی، پارکینگ، فضای سبز، شبکه روشنایی و ایستگاه پایش آنلاین هوای محیطی برای انتخاب پیمانکار به مناقصه رفت.

انصاری اضافه کرد: استراتژی پیگیری برنامه‌ها و اهداف توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد به صورت جزیره ای نیست و حوزه اجرای فنی زیرساخت‌ها و جذب سرمایه گذاری با همدیگر و همسو در یک راستا باید به پیش رود و با نگاه همه جانبه و استفاده از ظرفیتها، برای ارتقا این منطقه و جبران کاستی ها تلاش می شود.

او ادامه داد: باتوجه به راه اندازی کارخانه بزرگ آلومینیوم کشور و وجود ظرفیت بالقوه این قطب معدنی جنوب کشور برای سرمایه‌گذاری در ایجاد صنایع بزرگ معدنی، پایین دست آلومینیوم و دیگر طرح‌های انرژی‌بر، ضرورت داشت تا زیرساختهای فنی و زیربنایی وارد فاز عملیاتی شود که علی رغم نزدیکی به پایان سال و محدودیتهای بودجه‌ای، چهار پروژه بزرگ زیرساختی این منطقه به مناقصه رفت که این حجم تعداد پروژه عمرانی-زیرساختی از نظر ریالی و فنی، اقدامی بزرگ در تاریخ این منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/