فراخوان بررسی نامزدهای دوره ششم شورای اسلامی کلانشهرشیراز
فراخوان بررسی نامزدهای دوره ششم شورای اسلامی کلانشهرشیراز

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شیراز با اعلام آمادگی این ائتلاف فراگیر برای بررسی نامزدهای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نامزدهای انقلابی و متعهد می‌توانند در صورت تمایل، سوابق اجرایی خود را تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری ارسال کنند. دکتر مجید فروردین اعلام کرد: نامزدهای انقلابی و متعهد می‌توانند در […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شیراز با اعلام آمادگی این ائتلاف فراگیر برای بررسی نامزدهای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نامزدهای انقلابی و متعهد می‌توانند در صورت تمایل، سوابق اجرایی خود را تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری ارسال کنند.

دکتر مجید فروردین اعلام کرد: نامزدهای انقلابی و متعهد می‌توانند در صورت تمایل، سوابق اجرایی خود را به همراه فرم مربوطه، تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری به نشانی پست الکترونیکی Shora.Fars@vakavan.ir و شماره همراه ۰۹۳۳۶۱۷۰۳۲۱ از طریق واتس آپ ارسال کنند.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شیراز پس از بررسی اولیه سوابق، از چند برابر نامزدهای مورد نیاز برای ارائه برنامه دعوت می‌کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شیراز تصریح کرد: این شورا بر اساس شاخص‌های تدوین شده افراد واجد شرایط را با رویکرد جوان‌گرایی انتخاب و فهرست نهایی را به مردم شریف و ولایتمدار شیراز معرفی خواهد کرد.

بنابه اظهار فروردین؛ شماره واتس آپ ذکرشده پاسخگوی سوالات احتمالی داوطلبین خواهد بود.

این فعال سیاسی جریان انقلابی بیان داشت: فرم اطلاعات داوطلبین شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از پیام‌رسان‌های بله، ایتا، آی‌گپ، سروش و تلگرام شورای ائتلاف به نشانی ShoraEtelafShZ@ قابل دریافت است.

انتهای پیام/