بازدید از عملیات احداث راهدارخانه مرکزی فارس
بازدید از عملیات احداث راهدارخانه مرکزی فارس

به گزارش پگاه خبر؛مهندس بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و پیمانکار و مشاور مربوطه از عملیات احداث راهدارخانه مرکزی فارس بازدید و مشکلات اجرایی این پروژه را بررسی کردند. […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس بابک طالبی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس و پیمانکار و مشاور مربوطه از عملیات احداث راهدارخانه مرکزی فارس بازدید و مشکلات اجرایی این پروژه را بررسی کردند.

مهندس طالبی گفت: عملیات احداث و تکمیل این پروژه برای تجمیع فضاهای اداری بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس بسیار حایز اهمیت است.

طالبی اظهار داشت: این پروژه می بایست هر چه سریعتر به اتمام برسد.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: این ساختمان پس از بهره برداری، سال ها به بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس خدمات رسانی خواهد کرد و همه از منافع آن بهره خواهند برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: پیمانکاران سرمایه های فنی کشور هستند که همگان می بایست در چهارچوب قانون از آنها حمایت کنیم.

مهندس طالبی در پایان گفت: این پروژه یکی از شاخص ترین پروژه های ساختمانی بین ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها است که می بایست با همکاری و تعامل همگانی هر چه سریعتر به اتمام برسد.

مهندس سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس نیز در این جلسه با تأکید بر اهمیت اجرای این پروژه گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۵۵ درصد است که با تأمین اعتبار به موقع و رفع مشکلات امیدواریم شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در ادامه گفت: راهدارخانه مرکزی فارس در ۷۵۰۰ مترمربع و در ۶طبقه طراحی و احداث می گردد.

سیاهپور خاطرنشان ساخت: از ابتدای شروع پروژه (سال ۹۷) تا کنون بیش از ۱۲۰میلیارد ریال اعتبار جهت احداث و تکمیل این پروژه  تأمین و هزینه گردیده است.

این گزارش حاکی از آن است که با احداث این ساختمان تمامی فضاهای اداری بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در این ساختمان متمرکز و ارایه خدمات به ارباب رجوع با سرعت و کیفیت بیشتری صورت میگیرد.

انتهای پیام/