نصب ۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح راههای فارس
نصب ۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح راههای فارس

به گزارش پگاه خبر؛رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری و حمل  و نقل جاده ای فارس از نصب بیش از۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح راههای استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با استفاده از ظرفیت امانی و پیمانی و با رویکرد […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس اداره ایمنی و حریم راهداری و حمل  و نقل جاده ای فارس از نصب بیش از۲۰ هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح راههای استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با استفاده از ظرفیت امانی و پیمانی و با رویکرد اقتصاد مقاومتی نسبت به بازسازی بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متر تابلو اطلاعاتی اقدام شده است.

مهندس وحید یزدانی افزود: هم چنین از ابتدای سال تا کنون، راهداری فارس بیش از  ۸ هزار تابلو اخطاری و انتظامی را در راستای رویکردهای اقتصاد مقاومتی بازسازی کرده است.

یزدانی رئیس ایمنی و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس خاطر نشان ساخت: در راستای توسعه ایمنی محورهای استان در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۲۰هزار تابلو اطلاعاتی، اخطاری و انتظامی در سطح محورهای استان نصب شده است.

وی در پایان گفت: تابلوهای ترافیکی از جمله موثرترین تجهیزات ایمنی ترافیکی هستند که می توانند خسارات ناشی از حوادث ترافیکی را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/