به روزرسانی صنعت و معدن در فارس در راستای جلوگیری از اتلاف منابع
به روزرسانی صنعت و معدن در فارس در راستای جلوگیری از اتلاف منابع

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: هر زمینی بر اساس نوع کاربری قیمت گذاری خواهد شد و بر همین اساس نیز نسبت به خرید این زمین‌ها اقدام شده و عملیات اجرایی در زمین‌های مورد نیاز طرح‌ها آغاز شده است. وی اضافه کرد: اگر […]

به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت الله رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس بیان کرد: هر زمینی بر اساس نوع کاربری قیمت گذاری خواهد شد و بر همین اساس نیز نسبت به خرید این زمین‌ها اقدام شده و عملیات اجرایی در زمین‌های مورد نیاز طرح‌ها آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اگر سالی بر اساس ملاک‌های رهبری نامگذاری شده است دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای فعالیت کنند که اهداف تعیین شده توسط رهبری محقق شود و نباید بروکراسی اداری عاملی برای تأخیر در روند اجرایی طرح‌ها شود.

استاندار فارس ادامه داد: در حوزه عمرانی استان فارس با دارا بودن ٢۵٧ میلیارد تومان طرح اقتصاد مقاومتی جایگاه خوبی در کشور داشته است و ٨٢ میلیارد تومان اعتباری است که پس از تلاش دستگاه‌های اجرایی باید به استان اختصاص یابد.

او ادامه داد: نباید یارانه دولتی اختصاص یافته به فارس با احتمال مدیران از بین رود بلکه باید تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که کمک‌های فنی و یارانه‌ای به فارس اختصاص یابد.

استاندار فارس تاکید کرد: واحدهای تولیدی برخی دارای مشکل بیمه‌ای و اقتصادی و غیره بوده‌اند و کارگروهی برای رفع مشکلات موجود این گونه واحدها در نظر گرفته شده و تلاش‌هایی که در کارگروه رفع موانع تولید صورت گرفته است باید به اطلاع عموم برسد.

او ادامه داد: صنایع تولیدی و تبدیلی، معادن، صنایع کانی، فلزی و غیره باید در فارس فعالیت بیشتری در حوزه‌های تخصصی داشته باشند این در حالی است که حمایت‌های دولتی نیز در این حوزه‌ها برای فعالین این بخش وجود دارد.

انتهای پیام/