آغاز مرحله دوم واکسیناسیون علیه کرونادر فارس
آغاز مرحله دوم واکسیناسیون علیه کرونادر فارس

به گزارش پگاه خبر؛دکتر مهرزاد لطفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در استان فارس، افزود: در این مرحله ۵ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن علیه کرونا تزریق می‌شود. وی تصریح کرد: این واکسن‌ها در این مرحله علاوه بر کارکنان بهداشت و درمان، به جانبازان قطع نخاعی در مراکز […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر مهرزاد لطفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اغاز مرحله دوم واکسیناسیون کرونا در استان فارس، افزود: در این مرحله ۵ هزار و ۹۰۰ دوز واکسن علیه کرونا تزریق می‌شود.

وی تصریح کرد: این واکسن‌ها در این مرحله علاوه بر کارکنان بهداشت و درمان، به جانبازان قطع نخاعی در مراکز نگهداری جانبازان و سالمندان در سراهای سالمندان تزریق می‌شود.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست ۴۶۰ دوز واکسن علیه کرونا ویروس به فارس اختصاص یافت که به کارکنان بخش‌های مراقبت‌های ویژه تزریق شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: واکسیناسیون علیه کرونا ویروس، نخست به افراد آسیب پذیر جامعه تزریق می‌شود و پس از آن دیگر گروه‌های هدف واکسینه می‌شود که لازم است تا پایان واکسینه شدن افراد جامعه، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بیش از پیش جدی گرفته شود.

انتهای  پیام/