اهدای تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شیراز
اهدای تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شیراز

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده سپاه فجر فارس چهارشنبه ۶ اسفند در این مراسم بیان کرد: فارس در نهضت کمک‌های مومنانه جزو استان‌های برجسته محسوب و در موضوعات کمک‌های معیشتی، بهداشتی، نذر خون، ندر حیات و ندر رهایی خوش درخشیده است. سردار یدالله بوعلی، آزادی بیش از ٣٠٠ زندانی جرائم غیرعمد با بیش از ۵٠ میلیارد […]

به گزارش پگاه خبر؛فرمانده سپاه فجر فارس چهارشنبه ۶ اسفند در این مراسم بیان کرد: فارس در نهضت کمک‌های مومنانه جزو استان‌های برجسته محسوب و در موضوعات کمک‌های معیشتی، بهداشتی، نذر خون، ندر حیات و ندر رهایی خوش درخشیده است.

سردار یدالله بوعلی، آزادی بیش از ٣٠٠ زندانی جرائم غیرعمد با بیش از ۵٠ میلیارد تومان بدهی به واسطه خیرین با سخاوت فارس در قالب یک پویش را از اقدامات شاخص استان فارس طی ماه‌های اخیر ذکر و عنوان کرد: توجه به تامین وسایل کمک آموزشی نیز از آنجایی در دستور کار قرار گرفت که متوجه خلایی در آموزش ارتباطی شدیم و برخی دانش اموزان نمی‌توانستند از این موضوع بهره‌ای ببرند.

او ادامه داد: در فارس بنا داشتیم یک کار انجام دهیم و دانش اموزی از تحصیل به واسطه محرومیت عقب نماند و امروز با افتخار می‌گوییم که همه مسئولان استان در یک مسیر قرار گرفتند تا گره از مشکلات مردم باز کنند که تامین وسایل کمک اموزشی از جمله آنهاست.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: سامانه‌ای به این منظور تحت عنوان توکاد در بستر اینترنت طراحی و در محل آموزش و پرورش فارس رونمایی شد؛ به واسطه این سامانه کمک‌های تامین وسایل آموزشی هدفمند شده است.

بوعلی خاطرنشان کرد: تعداد تبلت‌های خریداری شده در این رزمایش مشخص است  و همچنین اهدای آنها به کدام دانش آموز در کدام شهر فارس نیز مشخص شده است.

 تاکنون ٢٠ هزار و ۵۹۳ تبلت در فارس ویژه دانش آموزان محروم توزیع شده که ۶ هزار و ٨۵٨ تبلت آن مربوط به سپاه فجر استان بوده است.

انتهای پیام/