افزایش درخواست‌های تردد در آستانه نوروز
افزایش درخواست‌های تردد در آستانه نوروز

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرسول حقیقی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس گفت: درخواست برای صدور مجوز تردد با توجه به ممنوعیت تردد به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها برای مشمول نشدن جریمه است. حقیقی با پیشنهاد این موضوع که  محل صدور مجوزهای تردد از فرمانداری‌ها تغییر کند، گفت: با توجه به انتخابات پیش رو […]

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرسول حقیقی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در فارس گفت: درخواست برای صدور مجوز تردد با توجه به ممنوعیت تردد به دلیل شیوع ویروس کرونا تنها برای مشمول نشدن جریمه است.

حقیقی با پیشنهاد این موضوع که  محل صدور مجوزهای تردد از فرمانداری‌ها تغییر کند، گفت: با توجه به انتخابات پیش رو و ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر  از ۲۰ اسفند ماه به مدت ۷ روز بهتر است مکان‌های صدور مجوز تغییر یابد تا شاهد تجمع در شرایط کرونا و ورود به پیک چهارم نباشیم.

او از پیش‌بینی ثبت نام ۱۲۰۰ نفر طی ۷ روز خبر داد و گفت: این حجم تردد می‌طلبد که محل صدور مجوز های تردد را به پلیس‌های راهور تغییر دهیم، چرا که آنها نیز دارای زیر ساخت‌های مناسب برای صدور مجوز هستند.

معاون فرماندار شیراز گفت: با توجه به خرید و فروش خودرو در آستانه تعطیلات نوروز پیشنهاد می‌شود این مراکز از ۱۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فرودین ۱۴۰۰ برای جلوگیری از ازدحام جمعیت تعطیل شود.

انتهای پیام/