کشف محموله‌های سنگین موادمخدر در فارس
کشف محموله‌های سنگین موادمخدر در فارس

به گزارش پگاه خبر؛سید مصطفی بحرینی دوشنبه ۲۴ اسفند به خبرنگاران گفت: یکی از این محموله‌ها حاوی ۳۱۸ کیلو گرم و دیگری نیز حاوی بیش از ۶۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک بوده است. او از دستگیری ۲ قاچاقچی در این ارتباط خبر داد و خاطرنشان کرد که از این افراد ۲۰ لیتر مشروب الکلی […]

به گزارش پگاه خبر؛سید مصطفی بحرینی دوشنبه ۲۴ اسفند به خبرنگاران گفت: یکی از این محموله‌ها حاوی ۳۱۸ کیلو گرم و دیگری نیز حاوی بیش از ۶۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک بوده است.

او از دستگیری ۲ قاچاقچی در این ارتباط خبر داد و خاطرنشان کرد که از این افراد ۲۰ لیتر مشروب الکلی و ۲ قبضه سلاح گرم نیز کشف و ضبط شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اینکه مواد مخدر و اعتیاد  یکی از مهمترین  مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است، گفت: دستگاه قضایی و دادگستری استان علاوه بر اجرای سیاست های مقابله ای برنامه های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال خواهد کرد.

بحرینی افزود: سیاست های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخوردهای قهری نیست و لازم است در این خصوص نهادهای متولی امور اجتماعی و سازمانهای حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از  آسیب های موضوع مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام/