صندوق حمایت از ورزش فارس تشکیل شود
صندوق حمایت از ورزش فارس تشکیل شود

 به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با جمعی از مدیران سابق ورزش و جوانان استان با اشاره به جایگاه ورزشی استان وظرفیت های  مختلف این بخش گفت :حمایت های مختلفی از ورزش فارس انجام داده ایم اما برای ادامه این حمایت ها نیازمند راه اندازی صندوق و یا مجمع حمایت از ورزش […]

 به گزارش پگاه خبر؛دکترعنایت اله رحیمی در جلسه دیدار با جمعی از مدیران سابق ورزش و جوانان استان با اشاره به جایگاه ورزشی استان وظرفیت های  مختلف این بخش گفت :حمایت های مختلفی از ورزش فارس انجام داده ایم اما برای ادامه این حمایت ها نیازمند راه اندازی صندوق و یا مجمع حمایت از ورزش هستیم.

استاندار فارس گفت :حمایت های مختلفی از ورزش فارس انجام داده ایم اما برای ادامه این حمایت ها نیازمند راه اندازی صندوق و یا مجمع حمایت از ورزش هستیم.

وی با اشاره به قانون برنامه پنجم و ششم توسعه و محدودیت های قانونی در خصوص ورود دولت به این بخش خاطر نشان کرد:
با راه اندازی یک  مجموعه قانونی در قالب مجمع ویا صندوق، جذب و اولویت یابی کمک به ورزش ساماندهی خواهد شد  و این تشکیلات نباید با قوانین بالا دستی در تضاد باشد.
نماینده عالی دولت در استان فارس مشاوره به تیم های ورزشی و حمایت مادی و معنوی از آنان را از جمله اهداف راه اندازی این تشکیلات عنوان کرد و اظهار داشت :شهرداری ها، دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی وخیرین از جمله پشتوانه های مالی و اجرایی این ساختار خواهند بود.
رحیمی ابراز امیدواری کرد : این تشکیلات بنیادی کارکردی موثر برای آیندگان خواهد داشت.
گفتنی است این جلسه با ارائه نظرات مدیران سابق ورزش فارس پایان یافت.

انتهای پیام/

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس