توسعه ارتباطات کشور تا پایان دولت دنبال می‌شود
توسعه ارتباطات کشور تا پایان دولت دنبال می‌شود

به گزارش پگاه خبر، سید ستار هاشمی در یازدهمین نشست شورای تخصصی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در شیراز افزود: اگر نقدی در راه خدمت و انجام وظایف بر ما وارد شود این بدان معنی است که در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و تلاش می‌کنیم. وی بیان داشت: وجود توقعات فراوان […]

به گزارش پگاه خبر، سید ستار هاشمی در یازدهمین نشست شورای تخصصی مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در شیراز افزود: اگر نقدی در راه خدمت و انجام وظایف بر ما وارد شود این بدان معنی است که در انجام وظایف خود کوتاهی نکرده و تلاش می‌کنیم.

وی بیان داشت: وجود توقعات فراوان در این حوزه، کار وزارت ارتباطات را دشوار می‌کند و هر چقدر هم که ما تلاش کنیم، طبیعتاً حجم تقاضا و نیاز دو چندان خواهد شد و در بهترین حالت می‌توانیم این موارد را مدیریت کنیم.

هاشمی اضافه کرد: آنجایی که شما نقد می‌شنوید یعنی در حال رقم زدن اتفاقی هستید و در غیر این صورت، کسی که کار انجام نمی‌دهد، نقد هم برایش موضوعیتی پیدا نمی‌کند پس اگر در کلیت قضیه ما را نقد می‌کنند برآشفته نشویم و باعث نشود در عزمی که برای انجام امور در این حوزه داریم، نقصانی ایجاد شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینکه می‌گویند ماه های پایانی دولت است موضوعی نیست که ما در وزارت ارتباطات به آن فکر کنیم و با توجه به تخصصی بودن امور در وزارت ارتباطات و تفکر حاکم، جایی برای ورود ابعاد سیاسی در این بخش وجود ندارد و تا روز پایانی، خللی در خدمت رسانی در حوزه ارتباطات کشور ایجاد نخواهد شد.

هاشمی ادامه داد: گاهی اوقات اپراتورهای مختلف درخواست افزایش در تعرفه خدمات مورد ارائه را دارند اما این موضوع ساده ترین راهکار برای حل یک مشکل است و اگرچه در شرایط تحریم‌های اقتصادی، مشکلات و پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد اما باید به سمتی حرکت کنیم که با افزایش بهره وری، مدیریت هزینه را انجام دهیم تا اجرای امور تسهیل شود و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با هم‌افزایی مثبت به بهترین شکل کار را پیش ببریم و اگرچه این مهم در کلان ساده اما در اجرا به شدت دشوار است اما اگر در حوزه‌های تخصصی ورود کنیم با تلاش دو چندان در نهایت توفیق لازم حاصل می‌شود.

انتهای پیام/