دیدار با خانواده شهدا سبب کسب فیض است
دیدار با خانواده شهدا سبب کسب فیض است

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ، اظهار کرد: باید اقداماتی جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم عزیزان ایثارگر را نهادینه کرده و به نسل آینده منتقل کنیم. دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با خانواده شهیدان زمانی بیان کرد: طبیعی […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ، اظهار کرد: باید اقداماتی جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم عزیزان ایثارگر را نهادینه کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.

دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با خانواده شهیدان زمانی بیان کرد: طبیعی است که در هر فرهنگی کسانی که جان فشانی کرده و در راه حفظ میهن جان خود را فدا نموده اند مورد ستایش و قدردانی هستند.
وی افزود: شهدایی که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون جان خود را در راه  اعتلای اعتقاداتشان به ویژه در چارچوب شرع مقدس اسلام حرکت های ارزشمندی داشته اند و بزرگترین سرمایه زندگی خود را برای ملت و نظام تقدیم کرده اند همواره درخور سپاسگزاری و تقدیر و تشکر هستند.
نماینده عالی دولت در استان فارس دیدار  با خانواده شهدا را سبب کسب فیض برای مسئولان دانست و گفت: خانواده شهدا و ایثارگران نیازی به این سرکشی ها ندارند.
دکتر رحیمی با تاکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  است ، اظهار کرد: باید اقداماتی جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و تکریم عزیزان ایثارگر  را نهادینه کرده و به نسل آینده منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه  بزرگترین وظیفه ما حفظ نظام جمهوری اسلامی، اهداف امام راحل(ره) ، حرکت در مسیر صحیحی که امام ترسیم کرده  است ، خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را در راه اعتلای این اهداف تقدیم کرده اند.
در پایان این دیدار همچنین خانواده شهیدان زمانی با اهدا تقدیر نامه ای به دکتر رحیمی ، از تلاش های استاندار فارس برای تکریم خانواده شهدا تشکر کردند.
در متن این تقدیر نامه چنین آمده است:
بی‌شک تاریخ فردایمان بیانگر صلابت ، ایمان  ، اقتدار و عظمت اراده مردان نام آوری است که در طول حیات ثمربخش خود رضای حق را در خدمتگزاری به خلق یافته و در جهت صیانت از اندیشه ها و آرمان های جامعه ایران اسلامی و احیای ارزش های والای مقام انسانی مردم در جهت پیشرفت عمران و آبادی و توسعه استان شبانه‌روز همراه دیگر همکارانتان تلاش و کوشش می کنید تا استانی در خور و شایسته مردم بسازید که در نزد شیفتگان خدمت ، سخن از ارزش و پاداش دنیایی اسائه ادب به منزلت و مقام آنان است ؛ لذا شایسته است مراتب سپاس و قدردانی خود را به استاندار و معاونین محترم به جهت تکریم از خانواده شهیدان صمیمانه تقدیم نماییم امید است که همواره در جهت توجهات و عنایات حضرت حق موفق باشید.

انتهای پیام/