اجرای پارک سایه در شرق شیراز از مصادیق بارز توجه به حقوق شهروندی است
اجرای پارک سایه در شرق شیراز از مصادیق بارز توجه به حقوق شهروندی است

به گزارش پگاه خبر؛معاون امور مجلس ریاست جمهوری در آیین افتتاح پارک کوهستانی سایه گفت: اجرای این پارک در شرق شیراز از مصادیق بارز توجه به حقوق شهروندی است که جا دارد از مسئولین و کارکنان حوزه مدیریت شهری شیراز به ویژه شهردار شیراز و اعضا شورای اسلامی شهر تشکر کنم. حسنعلی امیری با اشاره […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون امور مجلس ریاست جمهوری در آیین افتتاح پارک کوهستانی سایه گفت: اجرای این پارک در شرق شیراز از مصادیق بارز توجه به حقوق شهروندی است که جا دارد از مسئولین و کارکنان حوزه مدیریت شهری شیراز به ویژه شهردار شیراز و اعضا شورای اسلامی شهر تشکر کنم.

حسنعلی امیری با اشاره به ضرورت ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه گفت: امروز اگر ما می‌خواهیم خوب کار کنیم باید خوب تفریح کنیم. اگر می‌خواهیم خوب عبادت کنیم و نماز بخوانیم این با روحیه خسته و بی نشاط ما معنا ندارد، اگر می‌خواهد بندگی خدا را بکنید لازمه آن داشتن روحیه  است.
وی افزود:حتی اگر میخواهید جراح و استادخوبی باشی، پدر و مادر خوبی باشی لازمه آن نشاط است چرا که اگر وقتی بچه سوال می‌پرسد با عصبانیت جواب بدهی معلوم است نتیجه آن در آینده چه می‌شود و  مثال‌های زیادی می‌توان در این خصوص ارائه کرد.
معاون امور مجلس ریاست جمهوری اظهار داشت: در کل لازمه انجام بهتر هر مسولیتی نشاط است و به همین دلیل از تمام دست اندرکاران اجرای  این پروژه تقدیر می کنم.
امیری از وحدت و همدلی به عنوان یکی از عوامل اصلی توسعه یاد کرد و گفت: توسعه استان مرهون همین وحدت و همدلی موجود در استان است که در این بین باید از ایت ا.. دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز هم به عنوان محور همدلی استان به صورت ویژه تقدیر کنیم.

انتهای پیام/