افتتاح پروژه‌های بزرگ در دوران سخت کنونی اقدامی درخور توجه است
افتتاح پروژه‌های بزرگ در دوران سخت کنونی اقدامی درخور توجه است

آیین افتتاح ۴۲ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر با حضور استاندار فارس و معاون پارلمانی ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، آیین افتتاح ۴۲ پروژه شهرداری شیراز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر با حضور استاندار فارس و معاون پارلمانی ریاست جمهوری برگزار شد.
دکتر عنایت الله رحیمی در این مراسم با اشاره به پروژه بوستان سایه، ضمن تاکید بر اهمیت طراحی فضاهای سبز عمومی در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندی، عنوان کرد: این فضاها باید حس خوشایند  در طبیعت بودن را برای شهروندان به ارمغان بیاورد.
استاندار فارس اقدام شهرداری برای احداث بوستان بزرگ سایه در یکی از مناطق کمتر برخوردار شیراز،اقدامات توسعه‌ای در این مناطق را از توفیقات نظام جمهوری اسلامی دانست.

دکتر رحیمی بیان کرد: تلاش‌های خوبی در حوزه ایجاد فضای سبز در شیراز انجام شده و امیدواریم مردم منطقه و شهروندان بیش از پیش از چنین امکاناتی بهرمند شوند.

دکتر رحیمی افزود: ۱۱۴۶ پروژه با صرف ۲۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر ۹۹ در فارس افتتاح شد که در این دوران سخت تحریم ها و شیوع کرونا کرونا اقدامی  درخور توجه محسوب می‌شود

انتهای پیام/