بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای شهرستان کازرون همزمان با دهه فجر
بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای شهرستان کازرون همزمان با دهه فجر

به گزارش پگاه خبر؛هم‌زمان با دهه‌ی فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز عملیات نقشه‌برداری و بازنگری ۱۲ طرح هادی روستایی در شهرستان کازرون با حضور علی مظفری، فرماندار ویژه شهرستان کازرون و مهندس قاسم داودی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون آغاز و وارد گام اجرایی گردید. ، مظفری فرماندار ویژه شهرستان […]

به گزارش پگاه خبر؛هم‌زمان با دهه‌ی فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز عملیات نقشه‌برداری و بازنگری ۱۲ طرح هادی روستایی در شهرستان کازرون با حضور علی مظفری، فرماندار ویژه شهرستان کازرون و مهندس قاسم داودی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون آغاز و وارد گام اجرایی گردید.

، مظفری فرماندار ویژه شهرستان کازرون با گرامیداشت دهه فجر و چهل و دومین بهار انقلاب یاد آور شد : این انقلاب و اقتدار اسلامی مرهون خون شهدا و رهبری حکیمانه امام خمینی( ره) و سپس جانشین خلفشان مقام معظم رهبری است و رمز موفقیت، در باقی ماندن در راه ولایت و پیروی از دستورات ایشان است.

علی مظفری دهه فجر را فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب دانست و گفت : از میان‌ معضلات و مشکلات‌ اجتماعی‌، موضوعات عمومی تر و محسوس تر و زیانیارتر را در اولویت قرار خواهیم  داد  و از همه فرصت ها برای‌ گشودن‌ گره‌ از کار مردم بهره خواهیم  جست و این فرصت خدمتگزاری به مردم که بسی زودگذر است را مغتنم شمرده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم  ورزد.

وی گفت با تعامل، همدلی و همراهی مسئولین با نشاطی بیشتر و همتی مضاعف تر در جهت پیگیری و حل این مشکلات و توسعه و ابادانی شهرستان قدم خواهد برداشت.

مهندس قاسم داوودی مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون نیز با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت : شهرستان کازرون با بیشترین تعداد روستا در سطح استان، پیشتاز دراجرای طرح های عمران و محرومیت زدایی است .

وی ادامه داد :  طرح هادی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار دراین شهرستان  تهیه گردیده است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون همچنین از افتتاح و بهره‌برداری از مسیر آسفالت شده‌ی خیابان اصلی روستای جدول‌ترکی، واقع در بخش جره‌و‌بالاده شهرستان کازرون خبر داد و گفت:  این پروژه از محلِ اعتبارات توازن به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون در سال جاری آغاز و هم‌زمان با دهه‌ی فجر فاز پنجم آن به بهره‌برداری رسید.

داوودی  مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون با ارائه گزارشی از بهسازی و بازسازی واحد های آسیب دیده اظهار داشت : امسال ۳۵۵ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث دراین شهرستان با اعطای تسهیلات کم بهره بازسازی شده است ،برای بازسازی این واحد ها ۲۳۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از تسهیلات کم بهره  و  آورده متقاضیان هزینه شده است .

مهندس داوودی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب خاطر نشان کرد : جای فخر و مباهات است که در سالروز چهل و دومین بهار آزادی، یاد  شهدا و امام شهیدان را گرامی بداریم و شاهد هستیم هنوز آرمان‌های امام و شهدا فراروی ملت قرار دارد.

انتهای پیام /