بهره برداری از پل روستای شهر میان اقلید با مشارکت بنیاد مسکن
بهره برداری از پل روستای شهر میان اقلید با مشارکت بنیاد مسکن

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت دهه مبارک فجر پل لوله ای روستای شهرمیان شهرستان اقلید با حضور فرماندار این شهرستان  ، برخی از مسئولین ادارات و مردم شریف روستای شهرمیان با اعتبار ۲۵۰۰ میلیون ریال افتتاح گردید. خلیل بزرگی فرماندار شهرستان اقلید در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب و چهل و دومین بهار […]

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت دهه مبارک فجر پل لوله ای روستای شهرمیان شهرستان اقلید با حضور فرماندار این شهرستان  ، برخی از مسئولین ادارات و مردم شریف روستای شهرمیان با اعتبار ۲۵۰۰ میلیون ریال افتتاح گردید.

خلیل بزرگی فرماندار شهرستان اقلید در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب و چهل و دومین بهار انقلاب یاد آور شد :  دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب و دولت خدمتگزار است مسئولان شهرستان با جدیت و دلسوزی در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشند .

بزرگی ادامه داد : امروز شرایط کشور ما به نحوی است که نیازمند تلاش دوچندان مسئولان است بایستی با حضور فعال در حوزه مسوولیت خود با جدیت و دلسوزی در جهت خدمت رسانی به مردم کوشا باشیم.

وی اظهار داشت: کشور درگیر تحریم‌های ناعادلانه بین‌المللی است و دشمنان خارجی فشارهای زیادی در حوزه اقتصادی بر کشورمان تحمیل کرده‌اند.

او ادامه داد: با وجود اینکه وضعیت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های عمرانی ما مطلوب نیست اما با همه این مسائل، کارها در این حوزه تعطیل نشده است زیرا مسوولان، خود را مکلف به رسیدگی یه حل مشکلات مردم می‌دانند.

بزرگی، با بیان اینکه ۳۷۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ از محل سه درصد درآمدهای نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اختصاص یافت، گفت:از این رقم ۳۰ درصد آن پرداخت شد و در سال ۹۹ نیز ۲۷۰ میلیارد ریال از منابع یاد شده به شهرستان اقلید تخصیص یافت .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اظهار داشت : اطرح پل لوله ای شهر میان اقلید با صرف اعتباری معادل ۲۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده است .

محسن اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید یاد آور شد : دراین شهرستان در سال جاری برای بازسازی ۱۴۵ واحد مسکونی آسیب دیده اقدام شده است ، برای بازسازی این واحد های مسکونی ۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در مجموع تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان هزینه شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید  ادامه داد : یوم الله دهه فجر که پایان استبداد طاغوتیان زمان را رقم زد، نهالی سرسبز را در باغ اراده و خودباوری ملت ایران غرس نمود، که با خون مردان، زنان و جوانان انقلابی آبیاری شد و امروز با حضور مستمر و آگاهانه ملت ایران در صحنه میدان خطیر ایثار در راه انقلاب به درختی پربار تبدیل گشت که میوه پرحاصل آن عزت، اقتدار و ثبات برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/