۱۶ مسکن مددجویی در شهرستان خرامه با مشارکت بنیاد مسکن افتتاح شد
۱۶ مسکن مددجویی در شهرستان خرامه با مشارکت بنیاد مسکن افتتاح شد

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، تعداد ۱۶ پروژه مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال  با مشارکت بنیاد مسکن در سطح شهرستان خرامه افتتاح شد  و مورد بهره برداری قرار گرفت.  دکتر رضایی معاون هماهنگی امور […]

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور دکتر محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، تعداد ۱۶ پروژه مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال  با مشارکت بنیاد مسکن در سطح شهرستان خرامه افتتاح شد  و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 دکتر رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در حاشیه این مراسم با گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت : ۲۰۹ طرح متعلق به حوزه عمران شهری و روستایی، ۱۱۹ پروژه مسکن شهری و روستایی، ۵۱ پروژه امور ورزشی، ۱۶۷طرح‌تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی و ۲۵۱ پروژه به سایر طرح‌های عمرانی، زیربنایی، خدماتی و رفاهی تعلق دارد که با تلاش دولتمردان دراستان فارس افتتاح شده یا عملیات آن آغاز شده است .

معاون عمرانی استانداری فارس اظهار داشت: علاوه بر این، همزمان با دهه مبارک فجر شاهد آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر یک هزار میلیارد تومان در این استان خواهیم بود.

وی گفت:طی ۲ سال گذشته نیز بیش از سه هزار پروژه در فارس اجرایی شده که بیانگر این است که دولت اقدامات  بزرگی  در این استان انجام داده است .

رضایی کوچی گفت:  ۳۵ پروژه مهم و اثرگذار در فهرست باقی مانده پروژه‌های دولت در استان قرار دارد که تا نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایزدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان خرامه نیز با گرامیداشت دهه فجر از افتتاح ۱۶ مسکن مددجویی دراین شهرستان خبر داد و اظهار داشت : شهرستان خرامه در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن با سازمان برنامه و بودجه در گام نخست اجرای ۳۰ واحد مسکن مددجویی را در سهمیه داشته اس و ۹ میلیارد ریال به اعتبار برای اعطای تسهیلات به این طرح ها اختصاص یافته است .

اصغر ایزدی  اضافه کرد : همچنین بنیاد مسکن دراین شهرستان در سال جاری مبادرت به اعطای تسهیلات برای بازسازی و بهسازی ۱۷۴ واحد مسکونی کرده است برای بهسازی این واحد ها ۱۱۱ میلیارد ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و وام بلا عوض پرداخت شده است .

انتهای پیام/