۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان گراش افتتاح شد
۳۰ طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان گراش افتتاح شد

به گزارش پگاه خبر؛ ۳۰طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری افزون بر ۴۲۰ میلیارد ریال در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در شهرستان گراش افتتاح شد. پروژه پایش تصویری شهر گراش، درمانگاه دامپزشکی گراش، آموزشگاه خیرساز پسرانه ۹ کلاسه خیر الحاج آقای حسنی، طرح […]

به گزارش پگاه خبر؛ ۳۰طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی با اعتباری افزون بر ۴۲۰ میلیارد ریال در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در شهرستان گراش افتتاح شد.

پروژه پایش تصویری شهر گراش، درمانگاه دامپزشکی گراش، آموزشگاه خیرساز پسرانه ۹ کلاسه خیر الحاج آقای حسنی، طرح آبرسانی به روستاهای کُنار زیارت و شمس آباد، افتتاح آب‌نما و ۲ و نیم کیلومتر از جاده چَک چَک و به روزرسانی ماشین‌آلات خدماتی و آتش نشانی شهرداری گراش از جمله طرح‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.
علاوه بر این، کلنگ زنی و عملیات اجرایی سه پروژه عمرانی و خدماتی از جمله باغ خانواده و بوستان بانوان شهر گراش نیز با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال با مشارکت دولت و خیر بزرگوار حاج آابراهیمی غاز شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، در آیین بهره‌برداری از این طرح‌ها ضمن تبیین شرایط موجود کشور و دستاوردهای نظام و دولت در این وضعیت سخت و دشوار گفت: اقدامات و تلاش‌های دولت و مسوولان استانی و شهرستانی در کنار همراهی و کمک خیرین گراش سبب شده که قطار توسعه این شهرستان امروز در مسیر خود قرار گیرد و پیش رود.
سید احمد احمدی‌زاده، با اشاره به مشارکت خیرین بزرگوار در اجرای پروژه‌ها در نقاط مختلف استان فارس به ویژه شهرستان گراش افزود: خیرین و نیک اندیشان سرمایه‌ای ارزشمندی برای نظام و کشور محسوب می‌شوند که با رویکردی دلسوزانه و خیرخواهانه  در تمام حوزه‌ها ورود کرده و با هدف خدمت به مردم و همیاری دولت در اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، رفاهی و آموزشی کمک می‌کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس همچنین در این سفر به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از پروژه مجتمع تفریحی و گردشگری خیرساز گراش لند در این شهرستان بازدید کرد.
شهرستان گراش در فاصله ۳۵۹ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/