افتتاح و کلنگ زنی۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در لارستان
افتتاح و کلنگ زنی۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در لارستان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس خبر داد: ۸۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۶۴ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان لارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.ورود جدی فعالین اقتصادی لارستان برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال لارستان در مشارکت خیران سرامد است

به گزارش پگاه خبر، عبدالرضا قاسم‌پور که در هشتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به شهرستان لار  سفر کرده بود  در مراسم افتتاح یا آغاز عملیات تعدادی از پروژه‌های این شهرستان حضور یافت.
به گفته وی این پروژه‌ها دارای ارزشی بیش از ۱۴۳میلیارد تومان و مربوط به بخش خصوصی و دولتی  و خیر ساز است که در حوزه های مختلف  اقتصادی و اشتغال زایی و عمرانی و سایر حوزه‌ها افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
معاون استاندار فارس بیان کرد:  مدرسه،زمین چمن ورزشی،۸۸ واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،پروژهای شهرداری‌ها و دهیاری ها،زیبا سازی بهسازی اسفالت خیابان ها از جمله این پروژها بود.
وی به پروژه‌های سرمایه گذاری و اقتصادی بخش خصوصی در لارستان اشاره کرد و گفت:  کلنگ زنی کارخانه تولید گچ به ارزش ۵۰ میلیارد تومان و سردخانه زیر صفر  از جمله این پروژه‌ها است.
وی گفت: پروژه های دهیاری قائن،روستای شرفویه،شهر خور و لطیفی نیز در این سفر افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در حاشیه این مراسم به  ورود جدی فعالین  اقتصادی لارستان برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال با توجه به ظرفیت های  این شهرستان اشاره و از این تلاش‌ها تقدیر کرد.
قاسم‌پور همچنین از مشارکت  جدی خیرین در عرصه های مختلف اقتصادی و عمرانی، از طرح های تولیدی و اشتعال زا تا ساخت مدرسه و زمین چمن  تقدیر کرد و گفت: خیران و نیک اندیشان لارستان همواره سرامد فعالیت های خیر و عام المنفعه بوده اند .
وی به آثار و برکات کارهای خیر برای مردم و بهبود وضعیت و رفاه مردم جامعه و نقش این مشارکت و همدلی در توسعه منطقه اشاره کرد.
قاسم پور همچنین در جمع مردم شهرهای خور و لطیفی از اهمیت همدلی و همراهی مردم و مسیولین و نقش آن در عمران و آبادانی و توسعه منطقه سخن گفت.
معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه برکات نظام در همه مناطق به ویژه مناطق محروم نمایان است،گفت: دولت نیز در راستای سیاست های نظام چتر خدماتش را در همه نقاط استان گسترانده است.

انتهای پیام/