پیام تقدیر و تشکر مدیران ارشدوامام جمعه شهرستان فسا ازاستاندار فارس
پیام تقدیر و تشکر مدیران ارشدوامام جمعه شهرستان فسا ازاستاندار فارس

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام والمسلمین جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا ، دکتر فیروزی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مهندس حسین آرگیو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا با صدور پیامی از حضور دکتر رحیمی استاندار فارس در شهرستان فسا و تلاش های موثر ایشان در روند شتاب بخشیدن […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام والمسلمین جمالی زاده امام جمعه شهرستان فسا ، دکتر فیروزی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مهندس حسین آرگیو معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا با صدور پیامی از حضور دکتر رحیمی استاندار فارس در شهرستان فسا و تلاش های موثر ایشان در روند شتاب بخشیدن به توسعه ی شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
در بخشی از این پیام آمده است :

جناب آقای دکتر رحیمی استاندار محترم فارس

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید مزین گردیده است ،جهاد و کوشش در راه خداوند و خدمت صادقانه به مردم ،توفیقی است بس بزرگ که نصیب انسانهای صالح و صادق همچون حضرتعالی می گردد.

بدون شک حضور و بازدید مدیریت ارشد استان از پروژه ها و فعالیت های عمرانی در تسریع و بهره برداری از این بخشها موثر و نوید بخش رایحه خوش خدمت به مردم خواهد بود .

تلاش مستمر در جهت رفع محرومیت ها و مشکلات در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی از سوی جنابعالی بعنوان نماینده عالی دولت در اذهان و افکار عمومی قابل تقدیر و تکریم است .

بدینوسیله برخود فرض می دانیم از زحمات و تلاشهای بی شائبه جنابعالی در راستای توسعه و پیشرفت استان زرخیز فارس و به ویژه شهرستان فسا، تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روز افزون شما را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری از خداوند تبارک و تعالی مسئلت نمائیم.

انتهای پیام/