پیام استاندار فارس به مناسبت ولادتِ با سعادتِ حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه زنان عالم روز زن
پیام استاندار فارس به مناسبت ولادتِ با سعادتِ حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه زنان عالم روز زن

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت ولادتِ با سعادتِ حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه زنان عالم روز زن بسم الله الرحمن الرحیم ولادتِ با سعادتِ حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه زنان عالم، فرصت مناسبی برای شناختن و شناساندن آن شخصیتِ بزرگ و درکِ نگاهی نو و ارج گذاری به شخصیت والای زنانِ بزرگوارِ جامعه ی […]

به گزارش پگاه خبر؛پیام استاندار فارس به مناسبت ولادتِ با سعادتِ حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه زنان عالم روز زن

بسم الله الرحمن الرحیم
ولادتِ با سعادتِ حضرت فاطمه زهرا(س)، اسوه زنان عالم، فرصت مناسبی برای شناختن و شناساندن آن شخصیتِ بزرگ و درکِ نگاهی نو و ارج گذاری به شخصیت والای زنانِ بزرگوارِ جامعه ی بشری است.
وجود شریفِ ایشان، کوثرِ خیر و معرفت و چشمه ای از سرچشمه ی فضیلت های الهی و انسانی است.
شناختِ دُرُست و دقیقِ شخصیتِ آن حضرت، بر بینش و مَنِش ها اثرگذار خواهدبود و جایگاه ارزشمندِ زنان را در اسلام با تمام ارج و قُرب و منزلت، در معرض دید و نگاه جهانیان قرار می دهد.
امام خمینی(ره)، بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی فرمودند: « برای زن ها کمال افتخار است که روز تولد حضرت صدیقه را « روز زن » قرار داده اند، افتخـار است و مسئولیت.»
اینجانب، این میلادِ مبارک و فرخنده روزِ پاسداشتِ مقام مادر و روز زن را به زنان و مادران ارجمند و تمام کسانی که برای مقام زن، ارزش و احترام ویژه قائل هستند تبریک و تهنیت عرض نموده امیدوارم همواره در توالی قرن ها، یاد و نامِ حضرت زهرای مرضیه(س)، پرچمدارِ کاروان بشر در رسیدن به خیر و خوشبختی باشد. انشاءالله
رحیمی – استاندار فارس

انتهای پیام/