دستگاه‌های اجرایی پیگیر دریافت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی باشند
دستگاه‌های اجرایی پیگیر دریافت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی باشند

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی باید خیلی بهتر و فعال‌تر در بحث دریافت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی و سهم یارانه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده ورود کرده و پیگیر دریافت این تسهیلات باشند. دکتر عنایت‌الله رحیمی، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شیراز افزود: اگر این مساله در دستور […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی باید خیلی بهتر و فعال‌تر در بحث دریافت تسهیلات طرح‌های اقتصاد مقاومتی و سهم یارانه‌ای که برای استان در نظر گرفته شده ورود کرده و پیگیر دریافت این تسهیلات باشند.

دکتر عنایت‌الله رحیمی، در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شیراز افزود: اگر این مساله در دستور کار قرار نگیرد و پیگیری نشود استان‌های دیگر از این ظرفیت استفاده خواهند کرد و ما از این تسهیلات محروم خواهیم شد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس ادامه داد: بایستی یک ارتباط نزدیک بین بانک‌ها و دستگاه های اجرایی به ویژه در حوزه صنعت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی ایجاد شود و موضوع جذب تسهیلات با جدیت پیگیری شود.
استاندار فارس تصریح کرد: همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز یک پیگیری در سطح سازمان داشته باشد تا بتوانیم از ۸۲ میلیارد تومانی که به عنوان یارانه برای استان در نظر گرفته شده استفاده لازم را ببریم.
دکتر رحیمی اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم با ارائه طرح‌ها، اعتبارات مورد نیاز را جذب کنیم.
وی افزود: باید بیشتر به سمت کارهایی برویم که در موضوع اقتصاد مقاومتی اثرگذار باشد نه اینکه فقط وظایف جاری را مد نظر قرار دهیم و بخواهیم صرفا پیگیر این مباحث باشیم.

انتهای پیام/