بهره برداری از دهها طرح  توسعه روستایی در شهرستان سروستان با مشارکت بنیاد مسکن
بهره برداری از دهها طرح  توسعه روستایی در شهرستان سروستان با مشارکت بنیاد مسکن

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان  با گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب و دهه فجر از افتتاح و بهره برداری و همچنین آغاز عملیات اجرایی دهها طرح عمرانی و توسعه روستایی دراین شهرستان خبر داد .

به گزارش پگاه خبر؛مهندس غلامرضا منعم با گرامیداشت بهار انقلاب اظهار داشت :  دهه مبارک فجر، طلوع دوباره خورشید حق طلبی، ظلم ستیزی و عدالت خواهی در دستان معمار کبیر انقلاب و فرصتی مغتنم برای یاری گرفتن از رهنمودهای مقام معظم رهبری و درس آموزی از خون سرخ و آتشین مردان و زنانی است که نهال انقلاب را با عشق و اشتیاق کاشتند و با ایمان و اعتقاد آن را به چله دوم رساندند.

وی در ادامه افزود: بنیاد مسکن شهرستان سروستان با اجرای طرح های مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی گام های اساسی برای محرومیت زدایی در این شهرستان برداشته است ، پرداخت تعداد ۱۲۰ فقره وام طرح ویژه  به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال ، پرداخت ۵۲ فقره وام مسکن محرومین به مبلغ ۴۰میلیارد ریال و واگذاری تعداد ۱۰۱فقره زمین خام به افراد واجد شرایط و جوانان فاقد مسکن در سال جاری انجام شده است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان سروستان صدور پروانه ساختمانی به تعداد ۱۷۵فقره ،  کارشناسی بیش از ۲۰۰فقره در سطح شهرستان و روستاها و  اجرای طرح هادی روستاهای چاه انجیر  – دیون با  ۸۳۰میلیون ریال اعتبارات ملی ۴۸۱۰ میلیون ریال ، – طالب بیگی ۲۷۰۰ میلیون ریال- نظرآباد ۲۷۹۰میلیون ریال– تل پوک ۲۳۰۰میلیون ریال- که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است .

منعم در ادامه از اجرای شیوه نامه در روستاهای شهرستان با متراژ ۲/۴هکتار و صدور سند شهری و روستایی به میزان ۱۵۴فقره خبر داد و گفت: بازنگری طرح هادی روستاهای کت گنبد- طالب بیگی- محمود آباد و تهیه طرح هادی اجرائ در روستاهای نظر آباد- تل پوک- کنو- کت گنبد از دیگر اقدامات دراین شهرستان است .

انتهای پیام