بهره برداری از پروژه های توسعه روستایی شهرستان ممسنی  با مشارکت بنیاد مسکن
بهره برداری از پروژه های توسعه روستایی شهرستان ممسنی  با مشارکت بنیاد مسکن

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ممسنی از افتتاح و بهره برداری از طرح های توسعه روستایی و تامین مسکن شهری و همچنین طرح های بهسازی و بازسازی مناطق آسیب دیده دراین شهرستان به مناسبت فجر انقلاب خبر داد و بیان داشت : بنیاد مسکن در سال جاری مبادرت به اجرای  پروژه های توسعه روستایی شهرستان ممسنی  کرد و اکنون این طرح ها در بهار انقلاب به بهره برداری می رسد .

به گزارش پگاه خبر؛سید قاسم حسینی با گرامیداشت دهه فجر و چهل و دومین بهار انقلاب و با نکو داشت نام و یاد شهیدان و امام راحل اظهار داشت :  یوم الله ۲۲ بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه ‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است، که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌ اند.

حسینی با تشریح اقدامات انجام شده در این شهرستان گفت: بنیاد مسکن امسال مبادرت به مقاوم سازی ۴۵۷ واحد مسکن روستایی با اعطای تسهیلات به هر کدام به مبلغ ۵۰۰  میلیون ریال  کرده است ، تملک ۲۵ هکتار زمین و  واگذاری ۸۵ قطعه زمین در اراضی واگذاری از دیگر اقدامات بنیاد دراین شهرستان است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ممسنی اضافه کرد : پرداخت ۴۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه تعمیر مسکن روستایی هر کدام به مبلغ  ۱۰۰ میلیون ریال و پرداخت ۴۰۰ فقره کمک بلاعوض جهت تکمیل ساختمانهای نیمه تمام هر کدام به مبلع ۸۰  میلیون ریال از دیگر طرح های انجام شده در سال جاری در شهرستان ممسنی است .

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ممسنی اضافه کرد : بنیاد مسکن دراین شهرستان اقدام به صدور ۱۵۷ جلد سند روستایی  و ۱۰ جلد سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت کرده است  ، تهیه طرح هادی ۵ روستا  و بازبینی طرح  ۶ روستا در سطح شهرستان از دیگر اقدامات بنیاد در سال جاری است که در دهه فجر امسال به ثمر نشست .

حسینی همچنین از اجرای عملیات زیر سازی- جدول  و آسفالت  در روستاهای عالیوند و و مناقصه ۱۱ روستا  مبلغی بالغ بر ۲۷  میلیارد ریال  خبر داد و گفت: ادامه ساخت و ساز۱۶ واحد اپارتمان در محدوده اسکان عشایر و تهیه ۵ هکتار زمین در محدوده اسکان عشایر جهت مسکن ملی و همچنین ثبت نام  و تشکیل پرونده  حدود ۸۰ نفر  افراد واجد شرایط از طرح هایی است که در سال جاری به سرانجام رسیده است .

انتهای پیام/