رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس با حضور در گلزار شهدای شیراز از مقام شامخ شهداء تجلیل کردند
رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان فارس با حضور در گلزار شهدای شیراز از مقام شامخ شهداء تجلیل کردند

به گزارش پگاه خبر؛همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان،معاونین قضائی دادگستری فارس، قضات دادسرا و محاکم عمومی و انقلاب شیراز و همچنین مدیران کل سازمان های وابسته به قوه […]

به گزارش پگاه خبر؛همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان،معاونین قضائی دادگستری فارس، قضات دادسرا و محاکم عمومی و انقلاب شیراز و همچنین مدیران کل سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان فارس با حضور در گلزار شهدای شیراز از مقام شامخ شهداء تجلیل کردند .

دراین مراسم که استاندار فارس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و سیاسی استان نیز حضور داشتند ؛ مسئولان قضایی استان با نثار گل بر آرامگاه شهداء به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.
رئیس کل دادگستری استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و تبریک پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما معجزه بود که ریشه های ظلم و ستم و تباهی را در نوردید و درخت تنومند و شکوهمند اسلام را در این مرز و بوم برافراشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» که فرمودند: “فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” گفت: شهداء زندگان واقعی و عندربهم یرزقون هستند چرا که به فرموده خداوند متعال کسانی که جهاد فی سبیل ا… می کنند از اعظم درجه حیات در جوار حق تعالی برخوردارند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: همه ی ما وظیفه داریم راه شهداء را ادامه دهیم و پاسدار خون شهداء و حافظ ارزش های والای انقلاب باشیم.
وی در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی و سازمان های وابسته می توانند نقش ارزنده ای در پاسداری از ارزشهای اسلام و انقلاب داشته باشند و امروز آمده ایم تا ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهداء اسلام و انقلاب و امام شهداء اعلام نمائیم که ادامه دهنده راه و حافظ ارزش های آنان هستیم.

انتهای پیام/