زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته شد
زنگ انقلاب در مدارس فارس نواخته شد

استاندار فارس گفت :رهبری عظیم شان و انسانی آگاه بعد از سالها تبعید پا به خاک وطن گذاشت و نهال انقلاب که در سال ۴۲ غرس شده بود، در سال ۵۷ به بار نشست.

به گزارش پگاه خبر؛استاندارفارس دکترعنایت الله رحیمی در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه علامه امینی شیراز با گرامیداشت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : رهبری عظیم شان و انسانی آگاه بعد از سالها تبعید پا به خاک وطن گذاشت و نهال انقلاب  که در سال ۴۲ غرس شده بود، در در سال ۵۷ به بار نشست.
وی افزود: امید  امام به جوانان و نوجوانان بود و آنان همگام با  با پیشکسوتان و دیگر اقشار جامعه انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه  نهال انقلاب اکنون  به درختی تومند تبدیل شده است اظهار داشت :
مردم در زیر سایه این درخت تنومند روز به روز اهداف بنیان گذار آن نزدیکتر و در راه تحقق  آن گام برمی‌دارند.
رحیمی با بیان اینکه انقلاب‌ اسلامی جاوید و جهان شمول است تاکید کرد : اهداف و پایه انقلاب اسلامی بر فطرت انسانی نهاده شده وآرمان انقلاب، آرمان بلند انسانی است که به دنبال عدالت، مبارزه با استکبار، نوع دوستی و صلح دوستی  و ارزش های جهانی است.
استاندار فارس در ادامه  با بیان اینکه انقلاب بر گرفته از آموزه های  دین اسلام است خاطر نشان کرد :  اسلام نجات بخش بشریت است و اعتلای مکارم اخلاق از جمله اهداف پیغمبر گرامی اسلام بود که باید در آموزش و پرورش و خانواده بر آن تاکید شود.
وی با اشاره به مسئولیت های دانش آموزان گفت: آینده سازان جامعه وظیفه  بستر سازی برای حرکت به سمت این اهداف متعالی را دارند که در زیر سایه رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد و  خوشبختانه به کوری چشم دشمنان، انقلاب  پابه عرصه  چهل و سه سالگی گذاشته است.
نماینده عالی دولت در استان افزود:  در دهه چهارم و پنجم انقلاب همه می‌کوشیم در این ایام نظامی مقتدر تر داشته باشیم و رفاه و آسایش و آزادی را برای مردم به ارمغان آوریم.
وی با تقدیر از فعالیت دانش آموزان و اولیا آنان در ایام کرونا گفت: کار زار رقابت انتخاباتی بزرگ سال آینده  در آرا ملت خلاصه می‌شود و ما برای  تحقق این شعار نیازمند حضور مردم  هستیم.
گفتنی است این مراسم با نواختن زنگ انقلاب پایان یافت.

انتهای پیام/