دادستان جدید استان فارس معرفی شد
دادستان جدید استان فارس معرفی شد

به گزارش پگاه خبر؛ استاندار فارس گفت :حمایت از حقوق عامه و شهروندی از جمله اهداف دستگاه قضایی است که‌در راستای تحقق آن تلاش های خوبی در استان انجام گرفته است. دکترعنایت الله رحیمی در جلسه معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان فارس با تقدیر از فعالیت های اسیابی دادستان قبلی و ابراز خرسندی از […]

به گزارش پگاه خبر؛ استاندار فارس گفت :حمایت از حقوق عامه و شهروندی از جمله اهداف دستگاه قضایی است که‌در راستای تحقق آن تلاش های خوبی در استان انجام گرفته است.

دکترعنایت الله رحیمی در جلسه معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان فارس با تقدیر از فعالیت های اسیابی دادستان قبلی و ابراز خرسندی از انتصاب بحرینی دادستان جدید استان گفت: تلاش برای  ایجاد بستری امن و ایمن برای فعالیت های اقتصادی از جمله فعالیت های دستگاه قضایی در استان فارس  به شمار می‌رود.
وی خاطر نشان کرد : با همدلی و هماهنگی قوای سه گانه تلاش های خوبی در استان انجام گرفته  و حمایت های دستگاه قضایی از این اقدامات  قابل تقدیر است.
نماینده عالی دولت در استان فارس حمایت قضایی از سیاست های اقتصاد مقاومتی و  رونق تولید را از دیگر فعالیت های موثر این دستگاه در استان عنوان کردو گفت:حمایت از حقوق عامه و شهروندی از جمله اهداف دستگاه قضایی است که‌در راستای تحقق آن تلاش های خوبی در استان انجام گرفته است.
رحیمی درک شرایط کشور و حمایت از سیاست های دولت را از جمله انتظارات از دستگاه قضایی دانست و ابراز امیدواری کرد : اکنون ایام شکوفایی دستگاه قضایی استان
است و باید با همدلی و هماهنگی در جهت نیل به آن کوشید.
گفتنی است این جلسه با معرفی دادستان جدید عمومی و انقلاب استان فارس پایان یافت.

انتهای پیام/