عملیات اجرایی ۳ تقاطع غیرهمسطح به‌زودی در شیراز آغاز می‌شود
عملیات اجرایی ۳ تقاطع غیرهمسطح به‌زودی در شیراز آغاز می‌شود

به گزارش پگاه خبر،معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، اعلام کرد که به‌زودی عملیات اجرایی ۳ تقاطع غیرهمسطح به عنوان پروژه‌هایی بزرگ در این شهر آغاز خواهد شد. اسماعیل صالحی از اجرای چند تقاطع غیرهمسطح در چارچوب مطالعات جامع حمل و نقل و مصوباتی که پروسه کارشناسی آنها انجام شده به عنوان ضرورت‌های ترافیکی و […]

به گزارش پگاه خبر،معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز، اعلام کرد که به‌زودی عملیات اجرایی ۳ تقاطع غیرهمسطح به عنوان پروژه‌هایی بزرگ در این شهر آغاز خواهد شد.

اسماعیل صالحی از اجرای چند تقاطع غیرهمسطح در چارچوب مطالعات جامع حمل و نقل و مصوباتی که پروسه کارشناسی آنها انجام شده به عنوان ضرورت‌های ترافیکی و اصلاح الگوهای عبور و مرور در سطح این کلانشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز ادامه داد: در راستای تداوم طرح‌های عمرانی بزرگ و تکمیل رینگ‌های شهری چند پروژه از جمله دو تقاطع در انتهای بلوار آفرینش و یک تقاطع بزرگ در ۵۵ متری حسینی‌الهاشمی اجرایی خواهد شد.
او ادامه داد: همچنین در ادامه پروژه کوهسار مهدی که به نام شهید سپهید سلیمانی تغییر نام داده شد، تقاطع جام جم در مجاورت صدا و سیما کلنگ زنی خواهد شد.یک تقاطع هم در وسط بلوار جمهوری احداث خواهد شد که به صورت رینگ به هم متصل خواهند شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز عنوان کرد: یک تقاطع دیگر به نام تقاطع نیایش به زودی در دستور اجرا قرار می‌گیرد. کنار گذر نیایش نیز در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
صالحی خاطرنشان کرد: یک تقاطع در بلوار خلیج فارس و حد فاصل بلوار ولایت نیز در دستور اجرا قرار خواهد گرفت.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز همچنین گفت: شاهد بهره برداری از پروژه‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح شهر هستیم و حرکت عمرانی شهرداری شیراز، حرکت قابل قبول و مورد اقبال عمومی است.
صالحی به نهضت آسفالت در شیراز اشاره و با بیان اینکه سال ٩٩ جزو نادرترین سال‌ها برای شهرداری در آسفالت معابر بوده است، افزود: ابتدا ضرورت تراش و ترمیم، روکش آسفالت و بهسازی تمام خیابان‌ها، میادین اصلی، شبکه‌های شریانی درجه ۲ و فرعی‌ها مورد کارشناسی قرار گرفت و ظرف مدت چهار ماه با به کارگیری ٣۴ پیمانکار، بیش از سه میلیون متر آسفالت در سطح شهر پخش شد.

انتهای پیام/