استاندار فارس کلنگ فاز توسعه واحد صنعتی کانی گداخت را به زمین زد
استاندار فارس کلنگ فاز توسعه واحد صنعتی کانی گداخت را به زمین زد

به گزارش پگاه  خبر،استاندارفارس در مراسم کلنگ زنی فاز توسعه واحد صنعتی کانی گداخت گفت: این واحد صنعتی در زمینه سیلیکون و مواد اولیه مورد نیاز صنایع آلومینیوم و سلول های خورشیدی فعالیت می کند. دکتر عنایت الله رحیمی با بیان این که برای بهره برداری از این واحد صنعتی ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری […]

به گزارش پگاه  خبر،استاندارفارس در مراسم کلنگ زنی فاز توسعه واحد صنعتی کانی گداخت گفت: این واحد صنعتی در زمینه سیلیکون و مواد اولیه مورد نیاز صنایع آلومینیوم و سلول های خورشیدی فعالیت می کند.

دکتر عنایت الله رحیمی با بیان این که برای بهره برداری از این واحد صنعتی ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ارزی و ریالی مورد نیاز است، اظهارداشت: سرمایه گذاران بخش خصوصی آماده مشارکت در این طرح هستند و بانک صنعت و معدن نیز تامین ۵۰ درصد سرمایه مورد نیاز را تعهد کرده است.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس  تصریح کرد: با بهره برداری از این واحد، ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و چند برابر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می شود.
وی با اشاره به این که مرودشت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان فارس قبلا به عنوان شهرستانی کشاورزی شناخته می شده که دارای صنایع بزرگی مثل پتروشیمی و برخی صنایع بزرگ دیگر بود، گفت: بسیاری از این واحدها در دهه های گذشته از رونق افتاده اند که تلاش می کنیم ضمن احیا واحدهای راکد قدیمی، در زمینه ایجاد صنایع جدید گام برداریم.

انتهای پیام/